Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@18:20:12 GMT

نخستین پرتاب موشک‌های کروز اکس-۳۵ روسی از عرشه کشتی+ فیلم

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۵۶۳۷

نخستین پرتاب موشک‌های کروز اکس-۳۵ روسی از عرشه کشتی+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

وزارت دفاع روسیه از نخستین پرتاب آزمایشی موشک‌های کروز اکس-۳۵ «اوران» از عرشه یک کشتی موشک‌انداز کوچک، متعلق به ناوگان اقیانوس آرام این کشور در آب‌های دریای ژاپن خبر داد. ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه «ایزوستیا»، چاپ مسکو، وزارت دفاع روسیه امروز، سه‌شنبه، ویدئویی از نخستین پرتاب موشک‌های کروز اکس-35 «اوران» از عرشه کشتی موشک‌انداز کوچک «اسمرچ» که مدرنیزه سازی شده را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پرتاب در مرحله فعال آزمایشات کارخانه‌ای صورت گرفته است.

بر اساس اطلاعات وزارت دفاع روسیه، موشک شلیک شده به هدف تعیین شده در فاصله بیش از 50 کیلومتری در آبهای بین المللی دریای ژاپن اصابت کرد. این آزمایش با مشارکت ده کشتی جنگی و کشت‌های کمکی ناوگان اقیانوس آرام و همچنین هواپیماهای متعلق به نیروی دریایی روسیه انجام گرفت.

روند مدرنیزه سازی کشتی کوچک موشک انداز «اسمرچ» در مرکز تعمیرات کشتی شمال شرق در منطقه کامچاتکا و کشتی سازی «دالزاود» در ولادی‌وستوک در حال انجام است. بدین ترتیب این کشتی مجهز به سامانه‌های موشک‌های ضدکشتی از نوع «اوران» و همچنین به سیستم توپخانه جدید می‌شود.

پرتاب موشک کروز از زیردریایی اتمی روسیه در اقیانوس آرام + فیلمآزمایش موفق پرتاب موشک جدید سامانه ضدموشکی روسیهپرتاب موفق موشک سامانه‌های "اسکندر-ام" در منطقه آستاراخان روسیه

روز گذشته (دوشنبه) نیز نیروهای نظامی روسیه در یک منطقه نظامی در ناحیه "بوریاتی" در جریان یک مانور تاکتیکی-آزمایشی، شلیک رزمی از سامانه‌های موشکی اس-400و سامانه‌های موشک‌های ضدهوایی "پانتسیر" را با موفقیت به اجرا گذاشتند.

 

 

انتهای پیام/

R1445/P/S8,87,89/CT16 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "روسیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار روسیه اخبار روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۵۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله بی‌سابقه با موشک کروز از خاک عراق به تل‌آویـو

مقاومت اسلامی عراق در ادامه عملیات‌های ضدصهیونیستی خود در واکنش به جنایات جنگی اسرائیل در غزه، بامداد جمعه خبر داد به سه نقطه در سرزمین‌های اشغالی حمله کرده است.

به نقل از ایسنا جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه در حالی وارد دویست‌ودهمین روز خود شده که در پی آن حدود ۳۵ هزار نفر از مردم این باریکه شهید شده‌اند که اغلب آن‌ها کودکان و زنان هستند.

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه نخست خود اعلام کرد با موشک کروز به هدفی مهم در بئرالسبع واقع در جنوب فلسطین اشغالی حمله کرده است.

مقاومت عراق در بیانیه دوم خود اعلام کرد با موشک‌های کروز به ۲ هدف مهم در تل‌آویو حمله کرده است؛ حمله‌ای که المیادین آن را اولین حمله به پایتخت رژیم صهیونیستی از خاک عراق توصیف کرده است.

صابرین‌نیوز به نقل از منابع آگاه نوشت مقاومت عراق مرکز جاسوسی «گلیوت» متعلق به موساد در تل‌آویو را هدف قرار داده است.

مقاومت عراق در بیانیه سوم‌خود نیز از حمله با «سلاح مناسب» به یک هدف مهم در بحرالمیت خبر داد.

مقاومت عراق همچنین ویدئویی از شلیک موشک‌های کروز به سمت بئرالسبع و تل‌آویو را منتشر کرد.

دیگر خبرها

  • نخستین ماموریت اقیانوسی سپاه در نیمکره جنوبی با ناو «شهید مهدوی»
  • ناو موشکی سپاه را بیشتر بشناسید/ مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد است
  • همه آن چیزی که باید از ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه پاسداران بدانیم+ عکس
  • نخستین ماموریت اقیانوسی سپاه در نیمکره جنوبی
  • ناو اقیانوس‌پیما و مجهز به موشک های بالستیک دوربرد سپاه از خط استوا گذشت +جزئیات مهم
  • پرتاب نخستین کاوشگر جهان برای نمونه‌برداری از سمت دور ماه
  • پرتاب نخستین کاوشگر برای نمونه‌برداری از ماه
  • نخستین کاوشگر جهان برای نمونه‌برداری از سمت دور ماه پرتاب شد
  • حمله بی‌سابقه با موشک کروز از خاک عراق به تل‌آویـو
  • لحظه شلیک موشک‌های کروز مقاومت عراق به سمت ۲ هدف مهم در تل‌آویو