Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه با اشاره به برگزاری پنجمین سوگواری تعزیه در شهرستان زرندیه گفت: برگزاری دوره‌های اموزشی به منظور ایجاد انگیزه در جوانان برای تقویت هنر ملی تعزیه مد نظر قرار گیرد. ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

احمد جوانمرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زرندیه، با اشاره فعالیت 30 گروه تعزیه‌خوان در شهرستان زرندیه اظهار داشت: پنجمین سوگواری تعزیه به مدت 10 شب در ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین با حضور مردم شهیدپرور زرندیه و گروه تعزیه‌خوانان در حسینه سیدالشهدا پرندک شهرستان زرندیه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعزیه هنری مقدس بوده و از مخاطبان خوبی در شهرستان زرندیه برخوردار است و این نشان از اهمیت و جایگاه والای هنر در این دیار دارد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه تصریح کرد: فرهنگ عاشورا از بهترین داشته‌های شیعیان بوده و مکتب امام حسین(ع) انسان‌ساز است و ما با داشتن چنین فرهنگی به خود می بالیم، بنابراین تعزیه یکی از راه‌های نگهداشت این ارزش‌ها محسوب می‌شود.

اجرای مراسم تعزیه‌خوانی و پرده‌خوانی تعزیت خورشید در شهر تهراناصفهان| سومین همایش کشوری تعزیه و شبیه خوانی برگزار می‌شودبرگزاری 5 نمایش تعزیه خوانی در فرهنگسرای هنگام

جوانمرد بیان کرد: وجود پیشکسوتان و تنوع اقلیمی در اجرای تعزیه در این شهرستان، می‌تواند گامی برای ایجاد انگیزه در جوانان برای تقویت این هنر ملی با برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی در کانون تعزیه باشد.

وی خاطرنشان کرد: به روزرسانی نسخه‌های قدیمی، اصلاح و به کارگیری ظرفیت و مهارت‌های جدید در ارتقاء سطح گروه‌های تعزیه، کسب آموزش‌های لازم برای به روز شدن اجرای تعزیه از مهم‌ترین نیازهای گروه‌های تعزیه شهرستان زرندیه است که به منظور رفع مشکلات، همکاری دستگاه‌های فرهنگی و دیگرمسئولان با تعزیه خوان‌ها ضروری است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه افزود: دشمنان اسلام و انقلاب سعی در کم اهمیت جلوه دادن عزاداری‌ها و گاها به سخره گرفتن مراسمات عزاداری و غیره دارند که کم‌توجهی و غفلت بعضی به این موضوع دامن می‌زند.

جوانمرد تصریح کرد: پنجمین سوگواری تعزیه زرندیه با داوری حاج مرتضی صفاریان، سیدحسن شهیدیان و اسماعیل مجللی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ن

R41371/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۵۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهانی‌ها بدون توجه به حواشی: تمرین کردند و خندیدند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز سپاهان برگزار شد و بازیکنان این تیم بدون توجه به حواشی اخیر ایجاد شده با انگیزه کارهای تاکتیکی را مرور کردند و آماده دیدار با استقلال خوزستان می‌شوند.

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان تمرین این تیم را به همراه دستیارانش زیر نظر داشت و با مشورت‌هایی که با دستیار خود داشت آیتم‌های تمرینی را اجرا می‌کردند و نظارت ویژه‌ای روی بازیکنان داشتند.

بازیکنان سپاهان در گروه‌های مختلف به گرم‌کردن بدن خود پرداختند و زیر نظر مربی‌بدنساز این تیم خود را برای تمرین آماده کردند و با چهره‌هایی سرشار از انگیزه تمرین خود را ادامه دادند.

ستاره‌های سپاهان در طول تمرین ژست‌های جالبی در حین تمرین گرفتند و عکاس حاضر در تمرین تصاویر جالبی را ثبت کرد.

تصاویر تمرین سپاهان را ادامه مشاهده خواهید کرد:

دیگر خبرها

  • زلفی گل: در فرهنگ ایرانی به علم توجه شده است
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی
  • ایران قدرتمند و منسجم در سایه‌سار معلمین قوی شکل می‌گیرد
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • سپاهانی‌ها بدون توجه به حواشی: تمرین کردند و خندیدند! (عکس)
  • یادواره شهدای شهرستان زرندیه
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • هفته فرهنگی شهرستان زرندیه