Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین زاده گفت: شرکت نمایشگاه های بین المللی نسبت به برگزاری نمایشگاه های تقاضا محور اقدام می کند که اخیرا رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز نسبت به این روش برگزاری نمایشگاه ابراز رضایت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران، بهمن حسین زاده مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران گفت: نمایشگاه هایی که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و یا 32 سایت نمایشگاهی کشور برگزار می شوند نقش بسزایی در توسعه صادرات کشور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: از این رو در سال رونق تولید، شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی فضایی را در اختیار صنایع مختلف قرار داده تا تولیدات خود را به خریداران داخلی و خارجی معرفی کنند. همچنین برگزاری جلسات B2B بین تولید کنندگان و بازدیدکنندگان و خریداران خدمت دیگری است که شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی به حاضران در نمایشگاه ها ارایه می دهد.

وی به برگزاری سالانه 90 نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ایران اشاره کرد و اظهارداشت: در این نمایشگاه ها به واسطه خدماتی که شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی به صنایع ارایه می دهد، شاهد عقد قراردادهای مختلف هستیم که به رونق تولید و توسعه صادرات صنایع مختلف کمک شایانی می کند.

حسین زاده در ادامه با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، یادآور شد: در این نمایشگاه بزرگ که 570 شرکت داخلی و 40 شرکت خارجی و 10 هیات تجاری از کشورهای مختلف حضور داشته اند نیز جلسات B2B برگزار شد و قراردادهایی نیز به امضا رسید.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران همچنین از روش جدید برگزاری نمایشگاه توسط این شرکت به نام روش OPEN INNOVATION یاد کرد و افزود: این روش در ایران پلاست نیز به کار گرفته شده و ضمن ارایه سالن خاص به استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان این حوزه ارتباط عمیقی میان آن ها و متقاضیان خدمات الکترونیکی حوزه پتروشیمی ایجاد شده است.

وی به جایگاه ویژه شرکت های تعمیق ساخت داخل در حوزه پتروشیمی نیز اشاره کرد و گفت: از این رو این گونه شرکت ها نیز در سالن خاصی با عنوان سالن تعمیق ساخت داخل حضور یافته اند تا امکان بازسازی تجهیزات مورد نیاز صنعت پتروشیمی که شرکت های خارجی در این نمایشگاه ارایه کرده اند را داشته باشند.

حسین زاده در پایان خاطرنشان کرد: شرکت نمایشگاه های بین المللی نسبت به برگزاری نمایشگاه های تقاضا محور اقدام می کند که اخیرا رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز نسبت به این روش برگزاری نمایشگاه ابراز رضایت کرده اند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان اردبیل کانون های مساجد پیاده روی اربعین بهمن حسین زاده نمایشگاه بین المللی مقام معظم رهبری رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود

حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۰ فرمان هشت ماده‌ای مبارزه با فساد را ابلاغ کردند، اما تاکنون اجرا نشده است.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و روز معلم گفت: شهید مطهری، شخصیتی بزرگوار و گرانقدر بود که کمتر کسی در مورد وی می‌تواند کامل صحبت کند.

برقرار یادآور شد: همچنین در این روز باید از معلمان که نقش موثری در تربیت فرزندان و آینده‌سازان این سرزمین دارند، به بهترین شکل ممکن قدردانی شود.

وی همچنین به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای اشاره کرد و افزود: جوانمردی، مروت، مهمان‌نوازی، دستگیری از محرومان و ضعیفان، فروتنی، تواضع، گذشت و گشاده‌رویی از ویژگی‌های پهلوانان است.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز شکست آمریکا در ویتنام ادامه داد: آمریکا با توجه به جنایاتی که در گذشته انجام داده و اقداماتش، شیطان بزرگ و خبیث است.

امام جمعه موقت گرگان با یادآوری فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر گفت: اعتراضات کارگران در آمریکا که منجر به فراخوان اعتصابات سراسری مبنی بر کاهش ساعات کاری از ۱۴ ساعت به هشت ساعت، دلیل اصلی نامگذاری این روز است.

برقرار تاکید کرد: کارگران از اقشار زحمتکش در هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند و باید نگاه ویژه‌ای به آنان داشت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس