Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  عبدالغفور حسینی مدیر آموزش و پرورش ایرانشهر اظهار داشت:دبستان ۶ کلاسه خیری همزمان با دومین روز از سال‌تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در روستای کریم‌آباد ایرانشهر افتتاح شد.

او افزود: این فضای آموزشی در زمینی به گستره هزار مترمربع با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از سوی خیر تهرانی ساخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالغفور حسینی با بیان اینکه زمین مدرسه از سوی مردم روستا اهدا شده است افزود: مدرسه ۶ کلاسه روستای کریم آباد ایرانشهر در مدت زمان ۶ ماه ساخته شد.

او تصریح کرد: با راه‌اندازی این واحد آموزشی زمینه تحصیل ۴٠٠ دانش‌آموز دختر و پسر روستای کریم‌آباد در ۲ شیفت فراهم شد.

مدیرآموزش و پرورش ایرانشهر گفت:همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از ۴٠٠ بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان این روستا توزیع شد.

انتهای پیام/ع

ساخت فضای آموزشی در ایرانشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانش آموزان فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۵۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری امروز سه‌شنبه در بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، اظهار داشت: این ورزشگاه بعد از ۱۴ سال، با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.

وی با بیان عملیات اجرایی این طرح سال ۸۸ آغاز شد و طی سال‌های گذشته پیشرفت مطلوبی نداشته است، گفت: بر اساس گزارش‌های فنی، طی یک سال و دو ماه گذشته با کمک دولت سیزدهم، اقدامات جهادی و انقلابی و همچنین تخصیص‌های مالی این طرح ۴۰ درصد پیشرفت کرده و هم اکنون با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه افتتاح قرار دارد.

معاون رئیس‌جمهور بدون اشاره به زمان سفر رئیس‌جمهور به لرستان، گفت: این طرح با ارزش مالی روز هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در طراز ورزشگاه‌های منطقه‌ای خواهد بود که با توجه به استعدادهای ورزشی خوب در لرستان جز ملزومات حوزه جوانان به شمار می‌رود.

منصوری، تاکید کرد: تکمیل زیرساخت‌های ورزشی موجب شکوفایی استعدادهای مطلوب در استان می‌شود که افتتاح این ورزشگاه هدیه دولت در راستای تعالی و سلامت روحی و جسمی جوانان لرستان است.

کد خبر 6099157

دیگر خبرها

  • ورزشگاه خرم‌آباد با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • معلمی که امید و عشق را در دل دانش آموزان معنا کرد
  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر
  • روستای عشق آباد ری
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • ۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج