Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، پنجمین جلسه کمیته اعتبارسنجی نشریات علمی و بروزرسانی فهرست‌های مجلات دارای اعتبار دانشگاه آزاد اسلامی در راستای کیفی‌سازی انتشار مقالات دارای اعتبار و اهمیت آن در رتبه‌بندی دانشگاه در سطوح ملی و بین‌المللی، توسط پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه تعداد 46 مجله که قبلا توسط کارگروه‌های ارزیابی‌کننده مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته بود، ارزیابی نهایی شد و فایل Journal Metrics 2018 تهیه شده نیز به منظور بهره‌برداری واحدهای دانشگاهی و استان‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین در پی ارائه فهرست‌ «مجلات دارای اعتبار» در خرداد ماه سال 1398، فهرست جدید به‌روزرسانی شد و با کد 98/3 برای بهره‌برداری واحدهای دانشگاهی ارائه ‌شده است. این فهرست، حاصل هم‌اندیشی و همکاری با صاحب‌نظران دانشگاه آزاد اسلامی و کمیسیون‌های تخصصی هیات ممیزه دانشگاه، با در نظر گرفتن بخشنامه‌های مرتبط با دانشگاه است و شامل چهار مجموعه با تفکیک موضوعی به شرح زیر است:

Arts & Humanities Citation Index Social Sciences Citation Index Science Citation Index Expanded Emerging Sources Citation Index

با توجه به پیچیدگی فرآیند شناسایی مجلات نامعتبر و جعلی و لزوم معرفی این دسته از مجلات، به دنبال ارائه فهرست‌ «مجلات و انتشارات جعلی و نامعتبر» در خرداد ماه 1398، این فهرست نیز توسط پژوهشگاه و شبکه‌های آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی به‌روزرسانی شد که با کد 98/30 در وب سایت به نشانی http://rsh.rvp.iau.ir موجود هستند.

با توجه به لزوم و اهمیت ارائه دستاوردهای علمی دانشگاه در مجلات معتبر، جلسات کمیته تخصصی اعتبارسنجی نشریات علمی هر سه ماه یک‌بار تشکیل خواهد شد و نتایج حاصل از آن به استحضار واحدهای دانشگاهی، اعضای هیات علمی، دانشجویان و کلیه نویسندگان مقالات علمی خواهد رسید.

همواره جدیدترین نسخه فهرست‌ها مورد بهره‌برداری و استفاده قرار گرفته و این فهرست‌ها ملاک تشخیص خواهند بود.

لازم به ذکر است کلیه موارد موجود در اطلاعیه 25 دی 97 (به‌روزرسانی فهرست مجلات و انتشارات جعلی و نامعتبر و معرفی فهرست مجلات دارای اعتبار) که به استحضار کلیه واحدها رسیده است، به قوت خود باقی بوده و همچنان ملاک عمل خواهد بود. در صورت عدم توجه به فهرست‌های مذکور، کلیه مسئولیت بر عهده نویسنده خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی مقالات علمی برنا فهرست مجلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۶۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • شیرین سعیدی: از شنیده شدن خبر بازداشت خود شوکه شدم!
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • دومین خبر جعلی به‌نام ایسنا طی ۲ ماه اخیر/ نظر صریح ساترا درباره یک سریال
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها