Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه بهرامی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مجموعه به عنوان یکی از اصلی‌ترین پایگاه‌های ورزشی دو و میدانی کاران، به مرمت و نقاشی دیوارها، مناسب سازی مسیرها و انتقال وسایل اضافه و کیفی سازی پیست نیاز دارد که برخی از آنها آغاز و در حال انجام است و بقیه امور تا پایان سال انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت زیباسازی این ورزشگاه با قدمت و اصلی در اصفهان تصریح کرد: رفع معایب و مشکلات این مجموعه بی‌شک نقش بسزایی در پیشرفت کار ورزشکاران و اجرای جلسات تمرینی مناسب خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رییس هیات دو و میدانی اصفهان به برنامه ریزی برای سانس بندی این ورزشگاه جهت استفاده عادلانه زنان و مردان اشاره و بیان کرد: این امر برای مربیان نیز سودمند خواهد بود، زیرا با زمانبندی مناسب بهتر در سر تمرینات حاضر می‌شوند.

بهرامی با بیان اینکه هیات استان برای ارتقای سطح ورزشکاران و فراگیری بیشتر این رشته در بین علاقه مندان تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: مناسب سازی این مجموعه ورزشی همچنین سبب کاهش میزان آسیب دیدگی‌ها می‌شود.

وی با اشاره به تیمداری سپاهان در لیگ امسال، گفت: این تیم توانست مقام سوم تیمی را پس از تیم‌های دانشگاه آزاد و آسان پرداخت به دست آورد، علاوه بر آن فرزانه فصیحی از اصفهان بعنوان پرامتیاز ترین ورزشکار لیگ معرفی شد.

 نایب رییس هیات دو و میدانی اصفهان با اشاره به آمار این تیم در سه دوره مسابقات لیگ امسال تصریح کرد: ۱۷مقام اول در مجموع سه مرحله لیگ، پنج رده دوم، ۱۰ مقام سوم،۱۲ رتبه چهارم، ۹ رده پنجم، پنج مقام ششم، ۹ رتبه هفتم و ۶ مقام هشتم به وسیله دو و میدانی کاران سپاهان اصفهان در این دوره به دست آمد.

بهرامی گفت: با وجود اینکه اصفهان در مجموع مرحله نخست و دوم لیگ بعد از خراسان در رده چهارم قرار داشت، اما با تلاش و همت ورزشکاران موفق شد در مرحله پایانی این استان را پشت سر گذاشته و بر سکوی سوم بایستد. 

سرپرست تیم بانوان سپاهان افزود: در ماده ۱۰۰ متر، فرزانه فصیحی، در ماده پرتاب وزنه، مریم‌ نوروزی، در ماده پرش با نیزه، مهسا میرزاطبیبی، در ماده هفتگانه فائزه طباطبایی، در ماده ۲۰۰ متر فرزانه فصیحی، در ماده پرتاب نیزه سحر ضیایی، در ماده ۴ در ۱۰۰ متر امدادی تیم فولاد مبارکه سپاهان، در ماده پرش طول ریحانه مبینی مقام نخست را در سومین مرحله لیگ کسب کردند.

وی ادامه داد: در ماده ۳۰۰۰ متر با مانع نجیبه شرشبی، در ماده پرش ارتفاع ایلین بابکی هر دو سکوی دوم را به خود اختصاص دادند و در ماده پرتاب دیسک، مهلا محروقی و در ماده 10 هزار متر فاطمه ابراهیم محمدی رده سوم را بدست آوردند.

ورزشگاه انقلاب اصفهان از جمله مجموعه‌های با سابقه اصفهان شامل استخر، پیست دو و میدانی و زمین تنیس در ضلع شمالی دروازه شیراز (میدان آزادی) اصفهان قرار دارد.

۶۰۲۰/۶۰۲۶/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دوومیدانی اصفهان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۶۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند

باشگاه استقلال خوزستان 8 برابر فولاد در این فصل از استقلال ملاثانی حمایت کرده است.

طرفداری | استقلال ملاثانی این هفته مقابل سپاهان در ورزشگاه فولاد آرنا بازی کرد.

باشگاه استقلال خوزستان بارها و بارها در این فصل ورزشگاه غدیر اهواز را به استقلال ملاثانی برای برگزاری بازی هایش قرض داده است. اگر بخواهیم دقیق بگوییم، برای هشت مسابقه این کار را انجام داده است.

آن هم در حالی که خود استقلال خوزستان بازی های فشرده لیگ برتر و جام حذفی را داشته است. در بازی مقابل سپاهان در جام حذفی، استقلال خوزستان اعلام کرد آن ها نمی توانند ورزشگاه شان را به استقلال ملاثانی قرض بدهند و همین موضوع با واکنش تند هواداران فولاد همراه شد.

آن ها باشگاه استقلال خوزستان را محکوم کردند و استقلال ملاثانی در نهایت در زمین فولاد آرنا بازی کرد. بعد از این مسابقه مسئولان خوزستان و باشگاه استقلال ملاثانی بارها و بارها از فولادی ها تشکر کردند.

حالا باشگاه استقلال خوزستان که در نیم فصل دوم با روی کار آمدن نجفی و تغییرات مدیریتی، وضعیت خوبی داشته، می گوید چرا هیچ تشکری از ما نشده و فقط به خاطر اینکه یک بازی ورزشگاه را به استقلال ملاثانی ندادیم، انتقادات زیادی به ما وارد شد؟

حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • سهراب سپهری و سیمین دانشور مهمانان امسال نشر فیل در نمایشگاه کتاب
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است