Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادی‌نژاد با اشاره به همکاری ستاد دیه استان هرمزگان با نهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع)، گفت: با تاسی به امام سجاد(ع) ۹ تن از زندانیان جرایم غیرعمد را آزاد و با پرداخت بدهکاری آنان زمینه بازگشت به آغوش خانواده‌هایشان را فراهم کردیم.

«احمد مرادی نژاد» در گفت وگو با خبرنگار گروه اندیشه خبرگزاری شبستان، با اشاره به برگزاری نهمین کنگره بین الملیل امام سجاد(ع) در استان هرمزگان، اظهار کرد: این کنگره با حضور اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی از داخل و خارج کش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ر برگزار می شود.

 

رئیس ستاد دیه استان هرمزگان ادامه داد: در راستای گرامیداشت مقام امام سجاد(ع) و با تاسی از سیره حضرت(ع) امسال ۹ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و بدهکار آزاد می شوند.

 

وی اضافه کرد: حضرت سجاد(ع) غلام و کنیز بسیار می خرید اما نَه به منظور کار کردن این افراد بلکه برای تربیت اخلاقی-دینی آنها و پس از آن زمینه آزادی‌شان را فراهم می کرد، بنابراین با تاسی به این سیره،  نمایندگی ستاد دیه استان هرمزگان، سعی و تلاش داشت که در نهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) بتواند سهیم باشد و به سیره آن امام همام که خود آزادکننده زندانیان و بردگان بود، عمل کند.


مرادی‌نژاد خاطرنشان کرد: ما با کمک خیران و مساعدت مردم استان، از شکات دعوت و درخواست تخفیف و مصالحه کردیم و در نتیجه بدهی این افراد که به طور کلی بالغ بر دو میلیارد تومان بود، پرداخت و زمینه آزادی این زندانیان و برگشت به آغوش خانواده هایشان فراهم شد.

پایان پیام/248

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح استان همدان دفاع مقدس اردبیل اربعین حسینی کانون های مساجد پیاده روی اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد آزادی زندانیان جرائم غیرعمد امام سجاد ع کنگره بین المللی امام سجاد ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۶۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، دادستان سبزوار درمراسم نذر هشتم سبزوار که در مسجد الغدیر سبزوار برگزار شد گفت: این زندانیان با کمک خیران و نمازگزاران با مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان از زندان رهایی یافتند و ستاد دیه استان نیز در این قضیه کمک و یاری کرد.

صابری افزود: از سال گذشته تاکنون حدود ۲۲۰ زندانی جرایم مالی در قالب طرح نذر هشتم و به نیت امام رضا (ع) از زندان سبزوار با کمک خیران و نمازگزاران مساجد سبزوار از زندان رهایی یافته اند که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد