Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به نقش شهدای خبرنگار در حفظ ارزش‌های ایثار و شهادت، گفت: مازندران مهیای برگزاری نخستین یادواره شهدای رسانه ای کشور شد. ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، عباس زارع امروز در نشست خبری یادواره شهدای رسانه کشور، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادتها و ایثارگری‌های رزمندگان انقلاب است که باید قدردان دلاور مردی‌های آنان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز دشمن تسلیم اراده و قدرت جمهوری اسلامی است و جایگاه مهمی در منطقه و جهان دارد که اینها  به برکت شهدا، رزمندگان و بسیجیان است.

وی افزود: رسانه‌ها بسیجیان دلسوز و دغدغه‌مند نظام  هستند که حضور اصحاب رسانه در برنامه و مراسمات مختلف جهت تنویر بیشتر افکار عمومی است که قدردان این قشر مهم جامعه هستیم.

زارع گفت: پنج شنبه میزبان نخستین یادواره شهدای رسانه کشور هستیم که کارگروه تولید و محتوای فضای مجازی حوزه فرهنگ ایثار و شهادت که شنبه دبیرخانه آن افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های فرهنگی جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزاری یادواره‌ها بوده که یادواره شهید رسانه کشور با محوریت شهید شاخص شهدای رسانه هادی باغبانی  با عزم استانی چهارم  برگزار می‌شود.

اعضای بسیج رسانه اصفهان با خانواده شهدای رسانه دیدار کردندرئیس بسیج رسانه مازندران: نخستین یادواره شهدای رسانه کشور برگزار می‌شودخبرنگاران تسنیم در جشنواره فرهنگی ورزشی جام شهدای رسانه استان اصفهان برگزیده شدند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: نشست‌های رسانه‌ای با اصحاب رسانه به صورت فصلی برگزار می‌شود تا گزارشها و برنامه‌ها اعلام شود.

وی ادامه داد: وقتی در مسیر شهدا گام برداریم در حقیقت یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داشتیم که باید پررنگ تر از همیشه در این راه حضور یابیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران نیز گفت: شهدا دلیرمردانه مقابل جبهه کفر ایستادند و با گذشت از دلبستگی‌های  خود از میهن اسلامی دفاع کردند و وجبی از خاک وطن را تقدیم دشمن نکردند.

عبدالمهدی حق شناس افزود: هدف ترویج گفتمان امام شهدا و ایثارگری است و رسانه، رسالت زینبی زمینه‌سازی برای ظهور حضرت مهدی شعار یادواره است و حضرت زینب و امام سجاد است. تجلیل از شهدا و تکریم خانواده شهدا از اولویت وظیفه اجتماعی ما باید باشد.

حق شناس گفت: نخستین یادواره شهدای رسانه کشور  در متل بانک بابلسر برگزار می‌شود که در این برنامه دو مستند گل چه پایان قشنگی دارد و مستند ناتمام، رونمایی و اکران می‌شود.

مسئول بسیج رسانه مازندران تصریح کرد: این  مراسم یادواره 221 شهید رسانه کشور که 23 شهید از مازندران است با سخنرانی سردار سلیمانی رئیس سازمان مستضعفین کشور برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: هدف ما وحدت بیشتر میان رسانه و مسئولان و ایجاد ارتباط صمیمی میان رسانه‌ها،نیروهای لشکری و کشوری است باید در زمینه حفظ عزت و حرمت شهدا بکوشیم.

حق شناس گفت: دشمن در تلاش است دستاورد انقلاب را از بین ببرد همه وظیفه داریم به درستی از قلم خود در زمینه نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم تا شرمنده شهدا نباشیم.

انتهای پیام/ز

R41358/P4001/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۷۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان

   

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان احمد علیرمضانی  اظهار داشت : شهدا مصداق آیات قرآن زنده اند و نزد پروردگار روزی می‌خورند و بسیاری از احادیث پیامبر (ص) هم براین پایه است که شهید شاهد است و شاهد اعمال ما است.
وی افزود: روزی معمولی رزق شهدا نیست بلکه روزی معنوی دارند، کتاب «کهکشان نیستی» احوالات سید علی قاضی را مطرح می‌کند و بسیار شیرین است.

وی همچنین در  صحبتش به موضوع اسراییل اشاره و اظهار کرد: اسراییل خود را به عنوان کشور برتر دنیا می‌دانست، اما با وعده صادق که رخ داد هیمنه پوشالی او از دست رفت.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان کوار
  • یادواره شهدای روستای ارکان بجنورد
  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر