Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد مظفری تبار در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه بیستمین رکابزنی تیم دوچرخه سواری غریب الغربا کاشان به مقصد مشهد مقدس از دیروز آغاز به کار  کرد، اظهار داشت: حرکت ما بعد از غبارروبی گلزار شهدای دارالسلام کاشان و استقبال از شهرداری کاشان آغاز می شود.

وی با بیان اینکه تیم دوچرخه سواری غریب الغربا سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان مسیر یک هزار و ۳۰۰ کیلومتری را رکابزنی می کنند، افزود: این مسیر از مشهد اردهال کاشان آغاز و تا مشهد مقدس ادامه پیدا می کند و اعضا مسیر را نیز طی ۱۰ روز رکاب می زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست تیم دوچرخه سواری غریب الغربا کاشان ضمن اشاره به اهداف راه اندازی این تیم دوچرخه سواری ابراز داشت: زیارت علی بن موسی الرضا (ع)، معرفی زیارت سلطان علی بن امام محمد باقر (ع) به آحاد مردم کشور از جمله اهداف این سفر است که با استفاده از ظرفیت رسانه ای نیز سعی داریم تا این امامزاده واجب التعظیم را هر چه بیشتر و بهتر معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه این تیم شامل ۱۴ دوچرخه سوار است، گفت: استان های اصفهان، قم، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی استان هایی است که رکابزنان در آنها حضور پیدا می کنند و در طول مسیر نیز برخی از قبور شهدا غبارروبی می شود.

کد خبر 4727918

منبع: مهر

کلیدواژه: دوچرخه سواری امام رضا ع هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد شیراز اربعین 98 استانداری سمنان بیرجند بازگشایی مدارس گرگان خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۷۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر

با توجه به انجام روکش آسفالت به صورت WR در بلوار شهیدسلیمانی قم حد فاصله پل شهید ابراهیمی تا میدان زائر  جهت افزایش ضریب ایمنی شهروندان و تردد مناسب خودروها در این بلوار و جلوگیری ازحوادث ناگوار در تصادفات وسائط نقلیه، اجرای عملیات آسفالت در بلوار شهید سلیمانی تا مورخه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری را در دستور کار قرار دارد.

از شهروندان خواسته شده تا تکمیل پروژه  بهسازی  از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر