Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا محمدی، عکاس خوزستانی، مقام اول مسابقه عکس «تأمین اجتماعی در یک نگاه» را کسب کرد.

به گزارش ایسنا، سومین دوسالانه جشنواره عکس «تأمین اجتماعی در یک نگاه» در محورها و موضوعات ایمنی در کار، کارآفرینان و تولید، کارگران ساده و ماهر در محیط کار، خانواده، کودکان و امید به آینده، حوادث ناشی از کار، بازنشستگان، ورزش و سلامتی، خدمات بیمه‌ای و درمانی تامین اجتماعی، نگاه آزاد و خلاقانه به مقوله تأمین اجتماعی و خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال1397 و در راستای آشنایی بیشتر هنرمندان کشور با حوزه فعالیت‌های این سازمان و به دنبال برگزاری دو دوره دوسالانه جشنواره عکس «تأمین اجتماعی در یک نگاه» اقدام به برگزاری سومین دوسالانه جشنواره عکس، با توجه به دامنه گستردۀ خدمات تأمین اجتماعی (قبل از تولد تا پس از مرگ) کرده است.

فراخوان این مسابقه در بهمن ماه 1397 منتشر شد و پس از داوری نفرات برتر در شهریور 1398 مشخص شدند.

علیرضا محمدی از استان خوزستان مقام اول این دوره را کسب کرد. همچنین سیدعلی رضویان از کردستان مقام دوم و اسحاق آقایی از یاسوج مقام سوم را به دست آوردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۷۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این نهاد در راستای توانمند سازی خانوارهای مددجویی، نگاه ویژه ای به تأمین آسایش، شرایط آتی و نیز پایداری درآمد آنها دارد، اظهار داشت: در این راستا با پرداخت حق بیمه مددجویان واجد شرایط به سازمان تأمین اجتماعی، بیمه شدگان می‌توانند از تمامی مزایای بیمه‌های اجتماعی نظیر بازنشستگی، فوت و یا از کار افتادگی بهره مند شوند.

وی افزود: پرداخت حق بیمه بازنشستگی جهت دو گروه از مددجویان شامل گروه زنان سرپرست خانوار شهری بین ۴۵ تا ۵۰ سال و مجریان طرح‌های اشتغال فعال که سرپرست خانواده و مستمری بگیر این نهاد باشند صورت می‌پذیرد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: پرداخت حق بیمه از ناحیه کمیته امداد به سازمان تأمین اجتماعی تا زمان مددجو بودن و نیز فرارسیدن سن بازنشستگی فرد مشمول (زنان ۵۵ سال و مردان ۶۰ سال) به مدت حداکثر ۱۰ سال ادامه می‌یابد و پس از آن از تحت پوشش خارج می‌شوند چرا که دیگر خودشان حقوق بگیر تأمین اجتماعی هستند.

روشن بیان داشت: بر همین اساس در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۲۲ نفر پس از ۱۰ سال سابقه بیمه با رعایت شرایط سنی، بازنشسته و از مستمری بازنشستگی بهره‌مند شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: بابت حق بیمه‌های اجتماعی مددجویان در سال ۱۴۰۲ مبلغی بیش از هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اختصاص و به شعب تابعه سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده است.

کد خبر 6093084

دیگر خبرها

  • تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی