Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین ورود ۱۱۰ دستگاه اتوبوس جدید خریداری‌شده به ناوگان اتوبوسرانی شهر قم با حضور مسئولان مدیریت شهری برگزار شد. ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیین ورود 110 دستگاه اتوبوس جدید خریداری‌شده به ناوگان اتوبوسرانی قم همزمان با هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی عصر امروز با حضور سقائیان نژاد شهردار قم، جلالی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و معاونان شهردار در بلوار پیامبر اعظم(ص) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتوبوس‌های جدید با سوخت یورو چهار و دارای فیلترهای ضد آلایندگی هستند که برای خرید این اتوبوس‌ها بیش از 150 میلیارد تومان از منابع داخلی شهرداری هزینه شده است.

150 دستگاه اتوبوس غیرمجاز در قم مشغول فعالیتند110 اتوبوس جدید به خطوط اتوبوسرانی قم افزوده می‌شودساعات کاری ناوگان اتوبوسرانی مشهدمقدس تغییر کرد

قرار است تا پایان سال بیش از 100 دستگاه اتوبوس دیگر به ناوگان اتوبوسرانی قم افزوده شود که بدین ترتیب عمر ناوگان اتوبوسرانی قم به کمتر از سه سال خواهد رسید.

همچنین بیش از 100 دستگاه اتوبوس نیز در دستور کار نوسازی قرار دارد که با اورهال کردن به اتوبوسرانی قم افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۸۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشهد با کمبود ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس مواجه است

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد گفت: ۱۷۰۰ اتوبوس باید به ۲۷۰۰ اتوبوس برسد که بتواند کمبود ناوگان آنها را جبران کند.

محسن شریعتی با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در مجموعه شهرداری مشهد در حال حاضر ۱۷۷۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس در ۱۶۷ خط فعالیت می‌کنند و در ۳۷۰۰ جایگاه مسافر و ۱۷ پایانه اتوبوسی به مسافران ارائه خدمت می‌کنند.

وی با اشاره به مدل اتوبوس‌ها که ۱۲ متری و ۱۵ متری در سه‌محور و دو کابین هستند، افزود: انبوه اتوبوس‌های تندرو خطوط اصلی را خدمات می‌دهند، اما در بعضی خطوط که محدودیت‌هایی از جمله حاشیه شهر و تردد ماشین‌های سنگین وجود دارد که وسایل حمل‌ونقل دیگری مسافران را به پایانه‌ها و خطوط اصلی اتوبوس‌های تندرو منتقل می‌کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ادامه داد: به ازای هر اتوبوس به صورت استاندارد باید دو و نیم برابر راننده وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۷۰۰ اتوبوس باید به ۲۷۰۰ اتوبوس برسد که کمبود ناوگان اتوبوس‌رانی برطرف شود.

شریعتی با اشاره به محدودیت‌های به وجود آمده در خصوص استفاده از رانندگان پایه یک، کمبود نیرو در کلان‌شهرها و هزینه خرید اتوبوس تصریح کرد: عمدتاً تمام پتانسیل منابع انسانی به کار گرفته نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این نمایشگاه یک عامل مثمرثمر در انتقال تجربیات و به دست آوردن اطلاعات جدید است.

کد خبر 750109

دیگر خبرها

  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • فعالیت بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس بخش خصوصی در تهران
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها
  • آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد
  • مشهد با کمبود ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس مواجه است
  • واردات ۲ هزار اتوبوس برقی برای تهران در دست اقدام است
  • کلانشهر تهران ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برقی نیاز دارد
  • اعلام آمادگی چمران برای خرید اتوبوس های برقی شهر بجنورد
  • اعلام آمادگی برای کمک به خرید اتوبوس‌های برقی شهر بجنورد