Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان لرستان گفت: بر اثر واژگونی پراید در محور بروجرد- خرم آباد ۲ نفر کشته و ۳ نفر مجروح شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علاءالدین شیخی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، از واژگونی یک دستگاه خودرو پراید و کشته شدن دو نفر خبر داد و اظهار داشت: یک دستگاه خودرو پراید در محور بروجرد _خرم آباد واژگونی شد که در این حادثه دو نفر فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی تماسی با مرکز دیسپچ اورژانس مبنی بر واژگونی یک خودروی پراید در محور بروجرد – خرم آباد بلا فاصله آمبولانس ها به محل اعزام شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان لرستان بیان کرد: در این حادثه دو نفر کشته و سه نفر مصدوم شدند، مصدومان حادثه پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان شهید چمران بروجرد اعزام شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلستان تهران گفت: یک دستگاه خودرو پراید به دلیل فرونشست ناشی از نشتی آب در سلطان آباد به زمین فرو رفت.

احمد رجبی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به وقوع فرونشست در محله سلطان آباد شهر گلستان اظهار داشت: پدیده فرونشست در یکی از معابر فرعی سلطان آباد، به علت نشتی آب منجر به حادثه شد.

وی با بیان اینکه یک دستگاه خودرو پراید در حین فرونشست زمین به دل زمین کشیده شد افزود: خودرو پراید از روز گذشته در معبر پارک شده بود که به دلیل نشتی لوله آب در زیر زمین و سنگینی خودرو در زمین فرو رفت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری گلستان در پایان خاطرنشان کرد: در این حادثه،دخوشبختانه هیچگونه مصدومی وجود نداشت و با کمک عوامل عمرانی و خدمات شهری شهرداری گلستان خودرو پراید از دل زمین بیرون کشیده شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • فرونشست وحشتناک زمین ؛ پراید در زمین فرو رفت
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • فرونشست وحشتناک؛ پراید در زمین فرو رفت
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • فرونشست وحشتناک زمین؛ پراید در زمین فرو رفت
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید