Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-06@19:33:14 GMT

السیسی: زمان پایان یافتن بحران یمن فرا رسیده است

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۸۷۴۹

خرداد؛ "عبدالفتاح السیسی" رئیس جمهوری مصر روز سه شنبه در هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل با تاکید بر راه حل های سیاسی برای بحران های منطقه، گفت که زمان پایان دادن به بحران یمن فرا رسیده است.

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، السیسی درباره مسئله فلسطین نیز گفت: بدون راه حل ماندن مسئله فلسطین نه تنها باعث ادامه رنج های ملت فلسطین خواهد بود بلکه منابع ملت های خاورمیانه را به نابودی می کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ما خواهان تشکیل فلسطین مستقل به پایتختی قدس شرقی براساس قطعنامه های سازمان ملل هستیم.

السیسی تصریح کرد: کشورهای عربی حاضرند که گفت وگوهای صلح را درباره مسئله فلسطین ادامه دهند. هنوز فرصت برای رسیدن به صلح در خاورمیانه باقی است و تنها شرط لازم برای آن، احترام گذاشتن و پایبندی به قطعنامه هایی است که به دست یابی ملت فلسطین به حقوق مسلم خود تصریح دارد.

وی در ادامه با تاکید بر راه حل سیاسی برای حل بحران لیبی، گفت: باید دولت یکپارچه در این کشور تشکیل شود. همچنین ما نیازمندیم که مانع دخالت های خارجی در این کشور شویم.

رئیس جمهوری مصر راه حل سیاسی در سوریه را ضروری دانست و گفت: قاهره با استقبال از تشکیل کمیته قانون اساسی سوریه خواهان برگزاری هرچه سریعتر جلسات این کمیته است تا بحران هشت ساله سوریه پایان یابد.

السیسی درباره یمن نیز گفت: ما خواهان پایان دادن به دخالت های خارجی غیر عربی منطقه در این کشور هستیم و زمان آن فرا رسیده که بحران در یمن پایان یابد.

وی افزود: ما باید با خطراتی که کشورهای عربی و دریانوری و امنیت تاسیسات نفتی را تهدید می کند، مقابله کنیم.

وی در ادامه بر ضرورت خارج شدن نام سودان از لیست تروریسم بین المللی تاکید کرد.

السیسی درباره امکانات قاره سیاه نیز گفت: قاره آفریقا ، قاره فرصت هاست که می تواند در اقتصاد جهانی نقش آفرینی کند.

 امروز (سه شنبه) هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در حال برگزاری است. برچسب ها: السیسی ، یمن

منبع: خرداد

کلیدواژه: السیسی یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۸۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی کشورمان از پنجم اردیهبشت با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت.

سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه اسامی ۱۸ بازیکن را برای حضور در ادامه تمرینات اعلام کرد و علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک از دهم اردیبهشت تمرینات خود را به صورت جدی‌تر زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند.

طبق برنامه قرار بود لژیونرها به محض پایان کار خود در لیگ‌های باشگاهی به جمع اردونشینان افزوده شوند و در همین راستا جواد کریمی و امیرحسین اسفندیار به محض بازگشت به تهران با نظر کادر فنی از صبح امروز به جمع ملی‌پوشان پیوستند.

میلاد عبادی‌پور هم که چهار صبح امروز وارد تهران شد، به همراه محمد بربست و امین اسماعیل‌نژاد از بعدازظهر به تمرینات ملحق خواهند شد.

علی‌اصغر مجرد هم بعدازظهر امروز به تمرینات اضافه خواهد شد و در خصوص ادامه حضورش در تمرینات توسط کادر فنی و پزشکی تصمیم‌گیری خواهد شد.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال
  • فیلم| جست‌وجوها برای یافتن کودک پنج ساله چهارمحالی ادامه دارد
  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • ترکیه : حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت
  • ترکیه: حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت/ اگر کشور مستقل فلسطین برپا نشود، ممکن است جنگ ها و فجایع دیگری در غزه تکرار شود
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • مذاکرات با دشمن صهیونیستی به مراحل سرنوشت‌ساز رسیده است
  • آخرین جزئیات از مذاکرات قاهره/ منابع صهیونیستی: مذاکرات به نتیجه نرسیده است/ منابع مصری: مذاکرات برای رسیدن به توافق ادامه دارد
  • ویدئو| پناهنده ایرانی: به خط پایان رسیده‌ام!
  • کارآگاه بازی برادر مقتول برای یافتن سر جسد و شناسایی قاتل | راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد