Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌اللّه سیداحمد خاتمی نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به هفتمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: امروز هفتمین اجلاسیه دور پنجم مجلس خبرگان رهبری را با تلاوت آیاتی از کلام‌اللّه مجید شروع کردیم، سپس آیت‌اللّه جنتی رئیس محترم مجلس خبرگان رهبری درباره مسئله مقاومت و حرکت عظیم اربعین صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بعد از نطق رئیس مجلس چهار نفر از ناطقان قبل از دستور به ترتیب حروف الفبا درباره مسائل سیاسی روز و حمایت از قوه قضایه صحبت کردند، یکی از ناطقان درباره مسئل معیشت مردم به طور ویژه صحبت و ابراز ناراحتی کرد، همچنین از مسائلی که در نطق ناطقان وجود داشت، بحث بدحجابی، شل حجابی و در برخی مواقع بی‌حجابی بود.

او با بیان اینکه پس از چهار نطق آیت‌اللّه رئیسی شروع به سخنرانی کرد، گفت: آیت‌اللّه رئیسی راهبرد قوه قضایه را بازگرداندن اعتماد مردم به نظام اسلامی در مبارزه با فساد عنوان کرد، رئیس قوه قضائیه همچنین گفت اینکه فسادها اعلام شود اما اقدام‌ها مطرح نشود به اعتماد مردم آسیب می‌زند و روش ما این است که با عمل نه با گفتار و شعار، اعتماد مردم را برگردانیم.

خاتمی ادامه داد: آیت‌اللّه رئیسی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت از مسئولان پاک حمایت می‌شود و مسئولانی که مشکل دارند به سزای اعمالشان می‌رسند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: سه ناطق که ده دقیقه وقت داشتند کمتر از ده دقیقه صحبت کردند، دو نفر دیگر و ادامه صحبت‌های آقای رئیسی بعدازظهر انجام شد.

او در تشریح برنامه‌های روز بعد مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: فردا مهمان اجلاسیه حجت الاسلام و المسلمین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه است و درباره نفوذ در ابعاد مختلف و طرح اصلاح آئین‌نامه قانون انتخابات مجلس خبرگان بحث انجام می‌شود، اجلاسیه فردا ساعت ۸ صبح شروع می‌شود و بعدازظهر هم ساعت سه شروع خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس خبرگان رهبری اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۸۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | فراخوان جدید رئیسی از مردم برای تکرار انتخابات باشکوه در میان‌دوره‌ای

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903034

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های تهران و روسیه
  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه به میزبانی دانشگاه تهران
  • اعلام زمان برگزاری هفتمین اشکوره فرهنگی هنری حسینی در آمل
  • ببینید | ویدیویی پربازدید از انگلیسی صحبت کردن جمیله علم‌الهدی همسر ابراهیم رئیسی
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • ببینید | فراخوان جدید رئیسی از مردم برای تکرار انتخابات باشکوه در میان‌دوره‌ای
  • توضیحات مهم سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب/ تشکیل سازمان «سپند» تأیید شد
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • استقبال بیش از ۵۹ هزار دانش آموز یزدی از طرح ملی نجات آب