Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:29:02 GMT

تارتار: شرایطمان در نفت مسجدسلیمان فاجعه است

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۸۹۶۸

تارتار: شرایطمان در نفت مسجدسلیمان فاجعه است

به گزارش ایرنا مهدی تارتار سه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شهر خودرو اظهار داشت: قرار نبود به کنفرانس خبری بیایم چون در حق تیم ما اجحاف شده و باشگاه ما تصمیم گرفته است فردا بازی  نکنیم.

وی با بیان اینکه تیم ما مستحق این حکم محرومیت نیست و در حق این تیم بی‌عدالتی صورت گرفته است گفت: من از رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌خواهم برای یک بار هم که شده به شهر مسجدسلیمان بیاید و با چشم خود ببیند که مردم در این شهر با چه مشکلات و سختی‌هایی زندگی می‌کنند، تنها دلخوشی‌ آنها این است که  یک روز در هفته به ورزشگاه آمده و بازی تیم شهرشان را تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تارتار در خصوص رای اعلام شده کمیته انضباطی ومحرومیت تماشاگران تیم نفت مسجدسلیمان تا اطلاع ثانوی از تماشای بازیهای خانگی این تیم، گفت: از کمیته انضباطی درخواست کردیم این رأی  به تعلیق درآید و در صورت تکرار اجرا شود که امیدواریم با این خواسته موافقت شود.

وی درباره مشکلات مالی تیمش گفت: شهریور هم تمام شد و باشگاه نتوانست به تعهدات مالی خود عمل کند. مشکلات ما همچنان پابرجاست و سه ماه است که هیچ دریافتی نداشته‌ایم، ما حتی یک پزشک هم در کنار تیم‌مان نداریم و اگر خدای ناکرده برای بازیکنی اتفاقی رخ دهد، نمی دانیم چه کاری باید انجام دهیم. در طول سابقه عمر مربیگری خود هیچ وقت با این شرایط و مشکلات روبه‌رو نبوده‌ام و باید بگویم که دیگر به این شکل نمی‌شود ادامه داد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص بازی تیمش مقابل شهر خودرو گفت: در مورد بازی هیچ صحبتی ندارم. تنها مصدوم تیم ما عباس عسگری است، او از ناحیه رباط صلیبی با مصدومیت مواجه شده و چند ماه از میادین دور شد.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و شهر خودرو از ساعت ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه در مسجدسلیمان برگزار می شود.

۹۸۷۹/۶۰۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال مسجدسلیمان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۸۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر وقوع یک فاجعه در شفت

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)
  • حسن رود و آخرین توصیه‌های تارتار (عکس)
  • تارتار: تشنه برد هستیم و برای رتبه چهارم تلاش می‌کنیم
  • تارتار سپاهان و تراکتور را تهدید کرد
  • خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • تصاویر وقوع یک فاجعه در شفت
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم