Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از ایلام، محمد نوذری، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام امروز 2 مهر ماه در نشست هیئت اندیشه‌ورز با موضوع سیاست‌های جمعیتی، اظهار کرد: انتظار ما از دانشگاهیان این است که در کنار نقد، راهکار هم ارائه دهند، چون دانشگاه کانون ارائه راهکار و راه‌حل برای مسائل اجتماعی است.
وی با بیان اینکه سیاست‌های جمعیتی ما در 40 ساله‌ی اخیر 4 بار تغییر کرده است، تصریح کرد: رفتارهای باروری در جامعه تابعی از شرایط اقتصادی است و چه بخواهیم و چه نخواهیم هزینه نگهداری از یک فرزند بالاست و علاوه بر شرایط اقتصادی فرهنگ تک فرزندی نیزدر جامعه رواج پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با تاکید بر فعالیت‌های فرهنگی و پژوهشی در این زمینه، عنوان کرد: برگزاری نشست‌های آموزشی در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است.
نوذری با تاکید بر هماهنگی بین دانشگاه علوم پزشکی و جهاددانشگاهی به عنوان یکی از مصوبات این جلسه، اظهار کرد: باید در شهرستان‌ها به سیاست‌های جمعیتی توجه ویژه صورت گیرد.
وی از دانشگاه علوم پزشکی خواست در این زمینه دانشگاه کار پژوهشی انجام دهد و همه‌ی اعداد و ارقام را به جلسات آینده‌ی این نشست بیاورد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام اجتماعی جمعیت قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟

به گزازرش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: علت فوت فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.

او ادامه داد: فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی چهارم اردیبهشت در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت فوت او را محرمانه به اطلاع خانواده اش خواهد رساند. او همسر دکتر فرید شهریور فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است‌. 

در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده اند و چند پزشک هم در کما هستند‌.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر دادند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه آزاد در زمینه علم و فناوری برای توسعه شهری
  • دولت با ایده‌هایی عملگرایانه سیاست‌های جمعیتی را تقویت کند
  • سیاست‌های مشوق جمعیتی دولت در فرهنگ جوانی جمعیت اثرگذار است
  • برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه