Web Analytics Made Easy - Statcounter

نفت مسجد سلیمان تاکنون 3 مدعی را متوقف کرده است.

طرفداری- در چارچوب رقابت های لیگ برتر و در هفته پنجم این بازی ها، دو تیم نفت مسجد سلیمان و شهر خوردوی مشهد به مصاف هم خواهند رفت.

هفته پنجم لیگ برتر 
نفت مسجد سلیمان - شهر خودرو مشهد
چهارشنبه 3 مهر 1398 ساعت 18:30
مسجد سلیمان-ورزشگاه شهید بهنام محمدی

داور: موعود بنیادی فر-کمک ها: قهرمان نجفی – یوسف مغروری

ورزشگاه بهنام محمدی

پیش بازی

دو تیم نفت مسجد سلیمان و شهر خودرو در حالی به مصاف هم می روند که مسجد سلیمانی ها به دنبال بهبود وضعیت خود هستند و شهر خودرو نیز می خواهد صدر جدول را حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از شهر خودرو شروع می کنیم. شاگردان گل محمدی سه بازی اول را برابر شاهین، ماشین سازی و پیکان پیروز شد و بازی چهارم با فولاد را 1 بر 0 باخت. مشهدی ها با 3 پیروزی و یک شکست و 5 گل زده و 2 گل خورده و کسب 9 امتیاز در رده نخست جدول جای دارند.

در آن سوی میدان نفت مسجد سلیمان 4 مساوی کسب کرده است. تیم تارتار برابر تراکتور، صنعت نفت آبادان، استقلال و سپاهان مساوی کرده است و با 4 تساوی و 2 گل زده و 2 گل خورده و کسب 4 امتیاز در رده یازدهم جدول جای دارند.

باید دید که نفت مسجد سلیمان به تساوی های خود ادامه می دهد یا شهر خودرو صدر را حفظ می کند؟

نشست خبری مربیان

یحیی گل محمدی: باید به تصمیمات کمیته انضباطی درخصوص محرومیت تماشاگران احترام بگذاریم

مهدی تارتار: قرار نبود به نشست خبری بیایم اما طبق تصیمیم باشگاه نفت مسجد سلیمان آمدم؛ باشگاه تصمیم گرفته مقابل شهر خودرو بازی نکنیم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز

به گزارش "ورزش سه"، ملوان انزلی پس از دو شکست متوالی مقابل پرسپولیس و سپاهان در رقابت‌های لیگ برتر سعی در خروج از این روند برابر استقلال خوزستان داشت و علی‌رغم اینکه روی حرکت سریع و پاس مجید عیدی و ضربه تمام کننده رضا جعفری به گل رسید، اما با فرصت‌سوزی زیاد در نهایت به تساوی در این بازی رضایت داد.

ملوان انزلی که حملات خطرناکی از جناحین دارد، در دیدار مقابل استقلال خوزستان هم روی نفوذ مجید عیدی از جناح راست زمین بارها موقعیت‌سازی کرد که اگر دقت مهاجمان این تیم بود، شانس کسب پیروزی پُر گل داشتند که این اتفاق نیفتاد و فقط یکبار موفق به گلزنی شدند.

مجید عیدی که فصل موفقی را در ملوان انزلی پشت سر می‌گذارد و 24 بازی در لیگ برتر برای این تیم انجام داد، در دیدار مقابل استقلال خوزستان با فرار از سمت راست خط دفاعی تا پشت محوطه جریمه حریف سعی در ثبت یک پاس گل دیگر داشت که یکبار رضا جعفری از پاس او استفاده کرد و ضربه این بازیکن تبدیل به گل شد.

مدافع راست ملوان انزلی در دیدار مقابل استقلال خوزستان توانست چهارمین پاس گل فصل خود را بدهد و به جمع برترین پاسورها اضافه شود.

دیگر خبرها

  • ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/ ‌رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • پاشازاده: نکونام در استقلال با صدها مشکل ریز و درشت مواجه بود
  • پاشازاده: شهریاری اتفاقات خوبی رقم می‌زند
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد