Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: تیم گل‌گهر سیرجان نماینده استان و جنوبشرق کشور در لیگ برتر فوتبال است و نیاز به احترام و حمایت مردم، هواداران و رسانههای این خطه از ایران دارد.

به گزارش ایسنا، وینگو بگوویچ شامگاه دوم مهرماه در نشست پیش از مسابقه با تیم صنعت نفت آبادان از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور که فردا در سیرجان برگزار می شود، افزود: تیم گل‌گهر فردا بازی سنگینی با تیم صنعت نفت آبادان که تیم قدرتمندی بوده و عملکرد خوبی داشته، دارد و در این بازی از وجود ۴ بازیکن تیم به دلیل مصدومیت بی‌بهره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: البته تمامی بازیکنان تیم گل‌گهر و افرادی که جایگزین این ۴ بازیکن می‌شوند، برای نمایش بهترین عملکرد و بازی خوب تمام تلاش خود را خواهند کرد.

بگوویچ اظهار کرد: همه باید صبور باشیم و از تیم گل‌گهر که همواره سعی دارد کیفیت خود را ارتقا دهد حمایت کنیم و انتظارات منطقی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: هر بازی برای‌مان یک بازی جدید و امتحان است که با تلاش برای برد پیش می‌رویم اما هیچ مسابقه‌ای در فوتبال قابل پیش بینی نیست.

به گزارش ایسنا، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم صنعت نفت آبادان امشب در نشست خبری پیش از مسابقه حضور نیافت.

 تیم گل‌گهر سیرجان در سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور فردا ساعت ۱۷ در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان به مصاف تیم صنعت نفت آبادان می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم فوتبال گل گهر سیرجان منطقه کویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۹۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و ششم لیگ برتر| تقسیم امتیاز در سیرجان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار تیم های گل گهر سیرجان و شمس آذر از ساعت 19 در سیرجان برگزار شد که در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. قضاوت این بازی بر عهده ایمان کهیش بود.

شمس آذر با این بازی 35 امتیازی شد و در رده هفتم قرار گرفت و تیم گل گهر هم 36 امتیازی شد و در رده ششم ایستاد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • خلاصه بازی گل گهر و شمس آذر در لیگ برتر ایران
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • تساوی در سیرجان؛ زور گل‌گهر و شمس‌آذر به هم نرسید
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| تقسیم امتیاز در سیرجان
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!