Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-30@14:24:50 GMT

ادعای شرکت سوئدی در مورد آزاد نشدن کشتی انگلیسی

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۹۸۸۳

ادعای شرکت سوئدی در مورد آزاد نشدن کشتی انگلیسی

به گزارش وانانیوز، 

«اریک هانل» مدیر اجرایی شرکت سوئدی در بیانیه ای گفت: به رغم اظهارات مقامات ایرانی در سه روز گذشته که مراحل قانونی به پایان رسیده و کشتی استنا ایمپرو آزاد است، اما کشتی همچنان در لنگرگاه بندرعباس توقیف است.

هانل افزود: ما همچنان به تلاش های خود ادامه می دهیم تا آزادی خدمه و کشتی را تضمین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در انگلیس روز گذشته (دوشنبه) از رفع توقیف کشتی "استنا ایمپرو" انگلیس خبر داد.

بعیدی نژاد با انتشار پیامی در توییتر نوشت:‌ کشتی بزرگ «‌استنا ایمپرو» تحت پرچم انگلیس، امروز بعد از تکمیل فرآیند قضایی و حقوقی جمهوری اسلامی ایران، از توقیف آزاد شد.

نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تاریخ ۲۸ تیرماه اعلام کرد: کشتی انگلیسی به نام «استنا ایمپرو» هنگام عبور از تنگه هرمز به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات بین المللی دریایی بنا به درخواست سازمان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، توسط یگان شناوری منطقه یکم نیروی دریایی سپاه توقیف شد.

خدمه این کشتی ماه گذشته در اقدامی بشردوستانه از سوی ایران آزاد شدند.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در این باره گفته بود: ما با خدمه کشتی و ناخدای کشتی مشکلی نداریم. مشکل ما تخلفی است که کشتی انجام داده و کارهایی که نباید بدان مبادرت می ورزیدند را انجام داده است.

وی افزود: ایران در ادامه سیاست‌ های بشردوستانه خود از ناخدای کشتی خواسته که خدمه کشتی را اگر امکان دارد، پیاده کند تا بتوانند به کشورشان بازگردند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۹۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به یک کشتی در سواحل یمن

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان تجارت دریایی انگلیس امروز دوشنبه اعلام کرد که این سازمان یک گزارش از حادثه‌ای در 45 مایل دریایی (84 کیلومتری) شمال غربی المخا یمن دریافت کرده است.

این شرکت وابسته به نیروی دریایی انگلیس ادامه داد که از سوی «افسر امنیتی شرکت» از یک انفجار در نزدیکی یک کشتی تجاری مطلع شده است.

این شرکت با اشاره به اینکه کشتی و خدمه در امنیت هستند، افزود که «افسر امنیتی شرکت» گزارش داد این کشتی متحمل خسارت شده و در حال حرکت به سمت بندر بعدی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمام خدمه کشتی پرتغالی توقیف‌شده در سلامت کامل هستند
  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف شده مرتبط با اسرائیل | تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی درباره خدمه
  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف‌شده MCS Aries اعلام شد
  • تمام خدمه کشتی پرتقالی توقیف‌شده MCS در سلامت کامل هستند
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی؛ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی/ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • خدمه کشتی کانتینری توقیف شده MCS Aries در سلامت کامل هستند
  • خدمه کشتی کانتینری توقیف شده «MCS Aries» در سلامت کامل هستند
  • حمله به یک کشتی در سواحل یمن
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس : ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!