Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مصوبه‌ای با عنوان ساماندهی مشاغل سیار و بی‌کانون در شورای شهر تهیه کردیم که متأسفانه تاکنون شهرداری تهران هیچ قدمی در راستای اجرای این مصوبه بر نداشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت نظری در ارتباط با لزوم توجه شهرداری تهران به مصوبه  سامان‌دهی مشاغل سیار و بی‌کانون اظهار کرد: تعارض منافع میان دستفروشان و کسبه ثابت از موضوعات غیرقابل اجتناب برای مدیریت شهری است که نمی‌توان در این خصوص یکی از این دو گروه را به نفع دیگری ذبح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما در شورای اسلامی شهر تهران با توجه به تجربه شهرهای پرجمعیت دنیا در بحث دستفروشان، مصوبه‌ای تحت عنوان ساماندهی مشاغل سیار و بی‌کانون تهیه کردیم که می‌تواند در حل این مشکل راه‌گشا باشد ولی متأسفانه تاکنون شهرداری تهران هیچ قدمی در راستای اجرای این مصوبه بر نداشته است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که می‌توان از طریق تقسیم ساعات روز و شب دستفروشان را ساماندهی و زمینه ارتزاق آنان را فراهم کرد، گفت: با تقسیم عادلانه ساعات کار کسبه که در طرح زیست شبانه دیده شده اتفاقی خوب و شفاف در جهت ارائه فرصت‌های برابر برای شهروندان فراهم می‌شود.

نظری تصریح کرد: در صورتی که بتوانیم در اجرای مصوبه ساماندهی مشاغل سیار و بی‌کانون، عین به عین اراده شورا که اراده مردم است را محقق کنیم، در ساعاتی که مغازه‌داران به‌طور طبیعی کارشان را به پایان می‌رسانند، دست‌فروشان، ون‌ها و وانت‌ها بتوانند ارتزاق کنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی‌که جانمایی کسبه سیار با تدابیر انجام شده از سوی مدیریت شهری انجام شود حتماً هم به نفع کسبه سیار و هم کسبه ثابت خواهد بود و هر دو از امکانات شهر تهران منتفع خواهند شد.

منبع: آنا

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، این تماشاخانه سیار کانون با نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» امروز میهمان کودکان و نوجوانان در منطقه خضر و شهرک مدنی همدان بود.

این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای کودکان و نوجوانان و بیان مفاهیم تربیتی در قالب تئاتر و نمایش و نیز به منظور آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌های جذاب در کانون پرورش فکری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • بساط دستفروشی از تئاتر شهر جمع می‌شود/ دستفروشان برای دریافت مجوز ثبت‌نام کنند
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • هر فرد می تواند سفیر محیط زیست باشد/ اعمال فرهنگ‌سازی راه حلی برای حفظ محیط‌زیست