Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «عادل عبدالسلام»، سخنگوی جنبش انصارالله یمن سه‌شنبه شب در در صفحه توئیتر خود نوشت: «وقتی که تخت پادشاهی عادل الجبیر در برخورد با صخره سخت یمن شکست، وزیر شاهکار سعودی دیگر چاره‌ای به جزء فرار به سمت اربابان خود نخواهد داشت».

وی تاکید کرد که «الجبیر دروغگو را آمریکا بر سر کار آورده است تا از پایتخت این کشور یعنی واشنگتن، جنگ علیه یمن را اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی جنگ را مغرورانه اعلام کرده بود، گویا به سرعت (در عرض چند روز) پیروز این جنگ خواهد شد».

عربستان سعودی که جنگ خود علیه یمن را از سال 2015 آغاز کرده است و همچنان ادامه دارد، گمان می‌کرد یمن با دست خالی نمی‌تواند در برابر سعودی‌ها مقابله کند، لذا علیه این کشور فقیر عربی اعلام جنگ کرده بود، اما اکنون یمن پس از گذشت چهار سال و اندی از آغاز جنگ، نه تنها تسلیم نشده است، بلکه دست برتر را در جنگ دارد و قادر است تاسیسات حیاتی و مهم کشورهای متجاوز را هدف قرار داد که حمله پهپادی یمن به آرامکو نمونه شاخص عملیات یمنی‌ها است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۰۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم

در چارچوب مسابقات هفته سی و یکم بوندس لیگای آلمان، عصر امروز چهار دیدار برگزار شد که در مهمترین مسابقه مصاف لایپزیش و دورتموند مصاف تیم‌های چهارم و پنجم جدول با نتیجه چهار بر یک به سود لایپزیش خاتمه یافت.

با این نتیجه شاگردان مارکو رز جایگاه خود را در رتبه چهارم جدول تثبیت کردند و اختلافشان با دورتموند رده پنجمی به ۵ امتیاز افزایش یافت. اگرچه احتمال خیلی زیاد سهمیه لیگ آلمان در لیگ قهرمانان سال آینده ۵ سهمیه خواهد بود و زنبور‌ها هم راهی این مسابقات می‌شوند، اما در صورتی که همان چهار سهمیه باقی بماند، شاگردان ترزیچ احساس خطر خواهند کرد و خیال لایپزیش با این برد راحت شد.

اوپندا (۲۳)، ششکو (۴۶)، سیماکان (۴۶) و بائوم گارتنر (۸۰) برای لایپزیش و سانچو برای دورتموند گلزنی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در سایر دیدارها، بایرن مونیخ رده دومی با گل‌های هری کین و اکیتیکه ۲-۱ اینتراخت فرانکفورت را شکست داد و وردربرمن با سه گل میزبانش آگزبورگ را برد و فرایبورگبا نتیجه ۲ بر ۱ از ولفسبورگ شکست خورد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پیروز در جنگ اقتصادی با ادامه راه شهدا رقم می‌خورد
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • کافی است انسان باشد!
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • اشتباه‌ترین تصور برای کسانی که به خودکشی فکر می‌کنند | این فیلم را حتما ببینید
  • مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد
  • واکنش ماسک به وعده «پیروزی» اوکراین