Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@10:24:20 GMT

برشا 1-2 یوونتوس؛ سه امتیاز پردردسر!

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۳۰۴۳۴

برشا 1-2 یوونتوس؛ سه امتیاز پردردسر!

یوونتوس در شرایطی که مانند دیدار ابتدای هفته مقابل هلاس ورونا، از برشا عقب افتاده بود، با به ثمر رساندن دو گل، حریفش را مغلوب کرد. 

طرفداری- در هفته پنجم سری آ، یوونتوس در یک بازی دشوار موفق شد میزبان خود برشا را مغلوب کند. 

اطلاعات بازی

 سه شنبه، 2 مهر 1398

مکان: استادیوم ماریو ریگامونتی

تورنمنت: هفته پنجم سری آ

گلزنان: دوناروما 5' برای برشا / چانسلور (گل به خودی) 39'، میرالم پیانیچ 62، برای یوونتوس 

ترکیب تیم‌ها و آمار بازیکنان از هو اسکورد

 

گزارش بازی

یوونتوس در شرایطی در هفته پنجم سری آ، به مصاف برشا رفت که رونالدو را در این دیدار در اختیار نداشت و این بار با سیستم 4-2-3-1 با حضور رابیو و رمزی  به میدان می‌رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برشا خیلی زود دروازه یوونتوس را باز کرد. در پنجمین دقیقه، آلفردو دوناروما که در پشت محوطه جریمه یوونتوس صاحب توپ شد، با یک ضربه محکم دروازه شزنی را باز کرد. دروازه بان یوونتوس واکنش ضعیفی روی این توپ از خود نشان داد.

یوونتوس پس از دریافت گل رویکرد هجومی تری پیدا کرد و در همان دقیقه هشت، دیبالا می رفت دروازه برشا را باز کند که مدافعان این تیم توپ را دفع کردند. در دوازدهمین دقیقه، ارسال میرالم پیانیچ از سمت چپ، با ضربه سر رمزی، با فاصله بسیار کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در بیست و پنجمین دقیقه ارسال کوادرادو از سمت راست، با ضربه سر هیگواین همراه شد که با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. ماریو بالوتلی با ضربه از راه دور، دروازه یوونتوس را تهدید کرد و شزنی با نوک انگشتان خود توپ را راهی کرنر کرد.

در سی و نهمین دقیقه، سرانجام یوونتوس به گل تساوی رسید، ارسال دیبالا از روی نقطه کرنر با دخالت بونوچی و با برخورد به چانسلور مدافع برشا، به گل به خودی تبدیل شد تا حساب کار به تساوی کشیده شود. 

نیمه نخست با تساوی 1-1 به پایان رسید.

یوونتوس نیمه دوم را هم بهتر از حریف آغاز کرد و در دقیقه پنجاه و پنجم، واکنش تماشایی دروازه بان برشا مانع از باز شدن دروازه این تیم برای بار دوم شد. توپ دفع شده ای که به رابیو رسید، با ضربه سر ضرب این بازیکن می رفت دروازه برشا را باز کند، اما یورونن مانع بازشدن دروازه اش شد. 

در شصت و دومین دقیقه، یوونتوس گل دوم را وارد دروازه برشا کرد، ضربه دیبالا در پشت محوطه جریمه به دیوار دفاعی برشا برخورد کرد و در ریباند، میرالم پیانیچ با یک ضربه تماشایی، توپ را به گوش دروازه فرستاد تا کامبک یوونتوس تکمیل گردد. 

در ادامه برشا موقعیت هایی برای گلزنی ایجاد کرد و در هفتاد و هفتمین دقیقه، واکنش تماشایی شزنی مانع از باز شدن دروازه یوونتوس شد. 

تکمیل می گردد ..

 

شرح گل‌ها

برشا 1-0 یوونتوس (آلفردو دوناروما - دقیقه 5):  آلفردو دوناروما که در پشت محوطه جریمه یوونتوس صاحب توپ شد، با یک ضربه محکم دروازه شزنی را باز کرد. دروازه بان یوونتوس واکنش ضعیفی روی این توپ از خود نشان داد

برشا 1-1 یوونتوس (چانسلور (گل به خودی)- دقیقه 40): ارسال دیبالا از روی نقطه کرنر با دخالت بونوچی و با برخورد به چانسلور مدافع برشا، به گل به خودی تبدیل شد تا حساب کار به تساوی کشیده شود.

برشا 1-2 یوونتوس (میرالم پیانیچ - دقیقه 62): در شصت و دومین دقیقه، یوونتوس گل دوم را وارد دروازه برشا کرد، ضربه دیبالا در پشت محوطه جریمه به دیوار دفاعی برشا برخورد کرد و در ریباند، میرالم پیانیچ با یک ضربه تماشایی، توپ را به گوش دروازه فرستاد تا کامبک یوونتوس تکمیل گردد

ویدیوی خلاصه بازی  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش درخشان کاپیتان تیم ملی با ضربه کم‌نظیر (ویدئو)

به گزارش "ورزش‌سه"، درخشش حسن‌زاده در حالی رقم خورد که او یکی از بازیکنان شاخص تیم ملی در دور گروهی و سه مسابقه برابر افغانستان، بحرین و کویت هم بود و نقش ویژه او در تیم وحید شمسایی وقتی بیشتر به چشم آمد که او در آخرین ثانیه‌های مسابقه برابر کویت و در حالی که تیم ملی با نتیجه 4 بر صفر از حریف خود پیش بود، برای حفظ دروازه تیم ملی با از جان مایه گذاشت و با جنگندگی و توانی مثال زدنی خودش را در مسیر پارس ارسالی بازیکن کویت قرار داد تا از گلزنی آنها جلوگیری کند.

ویدئو: 330874

حسن‌زاده که آمار استثنایی 45 بازی و 42 پیروزی را در جام ملت‌های آسیا به نام خود کرده، در مصاف با قرقیزستان توانست این آمار را به 43 پیروزی در 46 مسابقه ارتقا دهد و البته اقدامات تاثیرگذار دیگری هم داشت.

حسن‌زاده که رهبر تیم شمسایی و برقرار کننده تعادل در فاز تدافعی و هجومی تیم به شمار می‌رود، از گل سوم به بعد بیشتر توانست با هوش و خلاقیت خود از فضاهایی که ایجاد می‌شد، استفاده کند. نگاهی به گل‌های چهارم و پنجم ایران مقابل قرقیزستان به خوبی نقش او را پس از تصاحب دوباره توپ به تصویر می‌کشد؛ جایی که او بدون معطلی با پاس‌های کوتاه خود زمینه‌ساز دو گل از احمدعباسی و مهدی کریمی می‌شود.

اما اوج کار حسن زاده کاپیتان 36 ساله تیم ملی در مصاف با قرقیزستان روی گل ششم رقم خورد؛ جایی که او ضربه پنالتی را به شکلی عجیب که نشان از قریحه و تکنیک بالای او داشت، با موجی که به توپ وارد کرد، به سمت دروازه فرستاد. وقتی برای اولین مرتبه این صحنه را می‌بینید، احساس می‌کنید که توپ به سمت راست دروازه‌بان فرستاده می‌شود، اما در ادامه با چرخش و کاتی که حسن‌زاده به پای خود می‌دهد، توپ به سمت چپ دروازه‌بان می‌رود و گل ششم تیم ملی را رقم می‌زند.

دو سال پیش وحید شمسایی تیم ملی را با استفاده از نام‌های جوان به جام ملت‌ها برد و نام بازیکنان بزرگی نظیر حسن زاده را خط زد. او در این تورنمنت حالا رویه دیگری را در پیش گرفته و با برگشت از تصمیم گذشته‌اش بار دیگر حسن زاده را به عنوان رهبر تیمش به جام ملت‌ها برده و تا صعود به مرحله نیمه نهایی هم به خوبی جواب این تصمیم خود را گرفته است.

دیگر خبرها

  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • نمایش درخشان کاپیتان تیم ملی با ضربه کم‌نظیر (ویدئو)
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!