Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا در دیداری دشواری ۱-۲ موفق به غلبه بر ویارئال شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در شب بازگشت لیونل مسی، بارسلونا در همان 15 دقیقه ابتدایی به دو گل رسید. اما در ادامه کاپیتان بارسا به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد و بارسلونا دوباره تبدیل به تیم چند هفته اخیر شد تا در نهایت به دشواری و با نتیجه 1-2 حریف زردپوش خود را مغلوب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و موفق شد در دقیقه شش به گل اول بازی دست پیدا کند. ارسال تماشایی لیونل مسی از روی نقطه کرنر با ضربه سر گریزمان در دهانه دروازه همراه بود و بارسا به گل اول دست یافت.

حملات آبی اناری ها ادامه یافت و این تیم در دقیقه 14 به گل دوم هم رسید. آرتور ملو پشت محوطه صاحب فرصت شد و با یک ضربه غیرقابل مهار زننده گل دوم تیمش لقب گرفت.

در ادامه و بعد از مصدومیت جزئی لیونل مسی، جریان بازی برای دقایقی تحت تاثیر او قرار گرفت اما در نهایت کاپیتان بارسلونا به زمین بازگشت.

در اواسط نیمه اول پاس تماشایی مسی باعث شد آرتور در محوطه صاحب موقعیت شود اما وی در ارسال پاس آخر بی دقت عمل کرد.

اما در دقیقه 44 ویارئال اختلاف را به حداقل رساند. روی پاس ایبورا، سنتی کازورلا پشت محوطه صاحب فرصت شد و با یک ضربه تماشایی موفق شد گل اول ویارئال را به ثمر برساند تا بارسلونا در نهایت با برتری 0-1 راهی رختکن شود.

اولین فرصت نیمه دوم برای ویارئال ایجاد شد اما ضربه کازورلا از درون محوطه با عکس العمل تراشتگن همراه شد. در دقیقه 54 چاکوزه با حرکتی انفرادی خودش را مقابل دروازه بارسا صاحب موقعیت کرد اما ضربه او دقت لازم را نداشت.

در ادامه ویارئال توپ و میدان را در اختیار داشت اما قادر نبود موقعیت های خطرناکی روی دروازه بارسلونا ایجاد کند. بارسا نیز قادر به ارائه نمایش خوبی نبود و نمی توانست موقعیت خاصی ایجاد کند.

در دقیقه 80 آنسو فاتی با یک حرکت انفرادی فوق العاده تا آستانه زدن گل سوم بارسلونا پیش رفت اما ضربه تماشایی او با حداقل اختلاف راهی بیرون زمین شد.

در دقیقه 88 بارسا صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که جرارد پیکه پشت توپ قرار گرفت و ضربه تماشایی او با مهار آسنخو همراه شد. در لحظات پایانی ضربه گریزمان با اختلاف کمی به بیرون رفت تا در نهایت بارسا 1-2 ویارئال را مغلوب کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لالیگا فوتبال لیونل مسی ویارئال بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۰۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال بود که ژاوی اعلام کرد قصد دارد در پایان فصل از این تیم جدا شود و هر نتیجه‌ای هم که در طول این مدت گرفته باشد باعث منصرف شدنش از این تصمیم نخواهد شد.

شایعات بسیاری درباره جست‌وجوی بارسا برای انتخاب جانشین این مربی جوان به گوش می‌رسید اما در چند هفته اخیر رسانه‌های نزدیک به این باشگاه اعلام کرده بودند که خوان لاپورتا در تلاش است تا سرمربی تیمش را راضی کند که فصل آینده هم در بارسا بماند.

گفته می‌شد که سرنوشت ژاوی و ادامه حضورش روی نیمکت بارسا به نتیجه دیدار برابر رئال مادرید بستگی دارد اما دیروزروزنامه موندو دیپورتیوو خبر داد که او آماده است تا از تصمیمش برای ترک بارسا عقب نشینی کند و این موضوع را به اطلاع مدیران این باشگاه هم رسانده است.

در همین رابطه امروز تونی فریکسا، سخنگوی سابق بارسلونا، که سه سال پیش نامزد ریاست باشگاه نیز شده بود، به مارکا گفت :«ببینید، به نظر می رسد ژاوی قصد ماندن دارد ولی این کار دیگر کمی سخت و پیچیده شده است. اینکه نظر او نسبت به چند ماه پیش تغییر کرده، به خاطر نتایج فصل بارسلوناست. ژاوی تصور می کرد خبر استعفایش باعث کاهش فشارها و موفقیت تیم در پایان فصل می شود ولی  در عمل بارسا به جامی دست پیدا نخواهد کرد. ژاوی نمی خواهد مثل یک بازنده بارسا را ترک کند. او نشستی با لاپورتا خواهد داشت و برای ماندن شرط و شروط مهمی نیز دارد. معتقدم همین شروط باعث خواهند شد ماندنی شدن او دشوار شود.»

دیگر خبرها

  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • پاس های تماشایی پائو کوبارسی، مدافع 17 ساله بارسلونا / فیلم
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر