Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های خبرگزاری برنا؛ سرهنگ مهدی قاسمی روز سه شنبه درجمع خبرنگاران افزود: درچند روز اخیر شماری از هم استانی‌ها به پلیس فتا مراجعه و اعلام داشتند که با دارا بودن تحصیلات دانشگاهی تخصصی و نداشتن شغل درکشور با حقوق و مزایای دلخواه اقدام به بارگزاری درخواست اشتغال در سایت‌های کاریابی خارجی اینترنتی کردهاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورشد: سایت‌های کاریابی خارجی، محیطی قابل اعتماد جهت درخواست اشتغال نبوده و  به طور حتم باید در خصوص اصالت هویت و اعتبار شرکت‌ها و حتی ایمیل‌های ارسالی تحقیق کرد.

رئیس پلیس فتا استان بوشهر اظهارداشت: شهروندان جهت اشتغال باید به‌صورت حضوری به شرکت‌ها و مؤسسه‌های معتبر داخلی مراجعه و یا در آزمون‌های استخدامی اعلام شده  از طریق صداوسیما یا رسانه‌های چاپی کثیرالانتشار اقدام کنند.

قاسمی افزود: پلیس فتا شبانه روز در جهت ایمن سازی فضای سایبر تلاش می‌کند ولی به علت گستردگی حوزه‌های مختلف فضای یاد شده تحقق این مهم نیازمند همکاری و تعامل و همراهی مردم است.

وی توصیهکرد: شهروندان باید از بارگزاری تصاویر اوراق هویتی و مدارک شخصی خود در اینترنت بویژه سایت‌های خارجی به‌جهت احتمال سو استفاده مجرمانه از آنها خودداری کنند.

قاسمی  ادامه داد: در این زمینه شهروندان باید قبل از انجام هر عملیات بانکی یا واریز وجوهی، از صحت موضوع و اصالت درگاه بانکی یقین پیدا کنند که در این رابطه توجه به آدرس اینترنتی ارائه شده ضروری است.

وی یادآورشد: پلیس فتا به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است و کاربران می‌توانند مشکلات و شکایات خود را در خصوص این گونه موسسه‌ها از طریق مراجع قضایی طرح شکایت کنند تا توسط پلیس فتا موضوع رسیدگی شود.

قاسمی گفت: شهروندان همچنین با استفاده از سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، لینک ثبت گزارش‌های مردمی و یا Cyberpolice@ در کلیه شبکه‌های اجتماعی داخلی با پلیس فتا ارتباط برقرار کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حقوق رئیس پلیس فتا مشکلات همکاری و تعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۰۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأمورین این پلیس موفق به کشف محل فروش البسه قاچاق در محدوده غرب تهران شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کفش و کیف خارجی قاچاق در فروشگاهی در غرب تهران انبار و نگهداری می‌شود.

سرهنگ افشاری افزود: مأموران این پلیس در بازرسی مشاهده می‌کنند که در محل مذکور که یک فروشگاه کیف و کفش است مقادیری کفش و کیف خارجی در محل انبار و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی می‌باشند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: کالاهای مکشوفه شامل ۲۸۸ جفت کفش و ۲۵ عدد کیف خارجی قاچاق برند معروف دنیا، بوده که پرونده قضائی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را چهار و نیم میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می‌شود، از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

کد خبر 6087937

دیگر خبرها

  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • هشدار درباره آینده اقتصاد ایران
  • دفترچه سوالات هنر و زبان‌های خارجی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد + لینک سایت sanjesh.org
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند