Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان: بازیگر سریال «بازی نقاب‌ها» گفت: بازی در سریال «علی‌البدل» به کارگردانی سیروس مقدم نقطه عطف دوران بازیگری من است و همچنین بعد از بازی در سریال «وضعیت سفید» به کارگردانی حمید نعمت‌الله نیز اتفاقات خوبی برایم رقم خورد و یکی از بهترین تجربه‌های کاری بنده بود.


سیما خضرآبادی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: اخیراً سریال «سلام آقای مدیر» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا توانا و تهیه‌کنندگی منوچهر شاهسواری را از شبکه ۲ سیما در حال پخش داشتم که به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا افزود: من در دو ماه پایانی ضبط سریال به گروه اضافه شدم و نقش دختری قوی و قدرتمندی را ایفا کردم که پدر و مادرش فوت‌شده و از شهرستان به تهران آمده و مستقل به زندگی خود ادامه می‌دهد.

بازیگر سریال «سلام آقای مدیر» در رابطه با بازخورد مردم نسبت به این سریال اظهار کرد: در فضای مجازی بازخورد‌ها متفاوت بود، بسیاری موافق و علاقه‌مند به سریال بودند و تعدادی هم نظرات منفی داشتند، اما به اعتقاد من این سریال برای قشر نوجوانان تولیدشده و به مشکلات آن‌ها پرداخته است.

خضرآبادی با گله‌مندی از عوامل سریال «بوی باران» اظهار کرد: ترجیح می‌دهم به دلیل اتفاقات بدی که در این سریال برای بنده رخ داد و اختلاف نظراتی که با عوامل آن داشتم صحبت نکنم، چون از اواسط فیلم‌برداری از همکاری با این پروژه انصراف دادم و حتی تصمیم بر این بود که سکانس‌های مربوط به من حذف شود و نام من در تیتراژ این سریال قید نشود، اما نمی‌دانم چرا این اتفاق نیفتاد و به زودی برای حل این مشکل اقدام جدی خواهم کرد.

وی در ادامه پیرامون دیگر فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری اظهار کرد: سریال ده‌قسمتی «مجلس حیرانی» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی داوود شاه بابایی را آماده پخش دارم که در ماه صفر از شبکه یک سیما پخش خواهد شد و بنده در این سریال در کنار هنرمندانی، چون بیژن امکانیان، کاوه خداشناس، کاظم هژیر آزاد، عباس غزالی، مهدی فقیه، تبسم هاشمی، حدیث میرامینی، بهرام ابراهیمی و سایر عزیزان به ایفای نقش پرداخته‌ام.

سیما خضرآبادی سریال «علی‌البدل» را سکوی پرواز خود دانست و افزود: بازی در سریال «علی‌البدل» به کارگردانی سیروس مقدم نقطه عطف دوران بازیگری من است و همچنین بعد از بازی در سریال «وضعیت سفید» به کارگردانی حمید نعمت‌الله نیز اتفاقات خوبی برایم رقم خورد و یکی از بهترین تجربه‌های کاری بنده بود.

وی در ادامه پیرامون اولویت خود برای پذیرش یک نقش تصریح کرد: در وهله اول فیلم‌نامه و نقشی که برای من در آثار مورد نظر قرار می‌گیرد برایم مهم است و در وهله دوم کارگردان و عوامل برایم اهمیت دارند چراکه ترجیح می‌دهم با آدم‌های حرفه‌ای کارکنم.

بازیگر سریال بوی باران پیرامون حضور خود در سریال «بازی نقاب‌ها» نیز اظهار کرد: مجموعه تلویزیونی «بازی نقاب‌ها» سریالی ۴۰ قسمتی به کارگردانی سیروس حسن‌پور و تهیه‌کنندگی علی مهام است، داستان این سریال به‌قدری برایم جذاب بود که سه روز بعد از مراسم ازدواجم، برای شروع فیلم‌برداری به بندر ترکمن رفتم، اما متأسفانه انتظاری که از آن فیلم‌نامه خوب داشتم رقم نخورد و بازخورد‌های مردم اصلاً نسبت به این سریال خوب نبود و آن‌طور که باید و شاید این مجموعه دیده نشد.

منبع: فردا

کلیدواژه: بوی باران سیما خضرآبادی سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۰۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظور از «خانم بازیگر» در اعترافات تتلو که بود؟

عصر ایران - روز گذشته دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیر تتلو برگزار شد و طی آن تتلو ضمن اعترافات خود به خانم بازیگری اشاره کرد که به تحریم او ترانه ای را خوانده که یکی از موارد اتهامی او است.   در این رابطه برترین ها نوشت: گزارش دادگاه تتلو در شماره امروز روزنامه جام جم (متعلق به صداوسیما) بازتاب داشت و نکته‌ای که در این باره مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت، سانسور نام «سحر قریشی» در مطلب این روزنامه و استفاده از کلمه «خانم بازیگر» بود.

سحر قریشی و تتلو در ترکیه   به این ترتیب مشخص شد که منظور از خانم بازیگر در اعترافات تتلو »سحر قریشی» است. بازیگری که پس از رفتن به ترکیه مدتی رابطه ای عاطفی با تتلو برقرار کرد که البته گفته می شد بیشتر برای کشاندن پای تتلو به سایت های شرط بندی بوده است.   البته گفتنی است که در گزارش سایر رسانه ها هم از این دادگاه به عنوان «خانم بازیگر اکتفا شد. چنانکه در گزارش اعتراف تتلو در این مورد آمده است:  « ... در آن بازه [اغتشاشات سال ۱۴۰۱] یکی از بازیگران زن کشور که اکنون ساکن ترکیه است. من را تحریک کرد تا آهنگی درست کنم. البته بعد‌ها متوجه اشتباهم شده و این اهنگ را پاک کردم.»   تتلو در دادگاه دوم   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • زهره حمیدی وضعیت بیماری‌اش را تشریح کرد؛ بعد از بیماری یک انسان جدیدتر شدم
  • تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم)
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • منظور از «خانم بازیگر» در اعترافات تتلو که بود؟ (+عکس)
  • منظور از «خانم بازیگر» در اعترافات تتلو که بود؟
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)