Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس خبرگان رهبری: رهبر انقلاب اسلامی قاطعانه در مقابل آمریکا ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آیت الله جنتی افزود: وظیفه ماست مطالبی که ایشان می فرمایند که مطالب سرنوشت سازی است برای مردم تشریح کنيم تا شبهاتی که در این باره هست و حرف های نامربوطی زده می شود رفع شود.

وی گفت: ایشان قاطعانه در مقابل آمریکا، رژیم صهیونیستی و سعودی ایستاده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: ضربه هایی که دشمنان در عراق، سوریه، فلسطین و یمن می خورند بی اثر نیست.

آیت الله جنتی گفت: دشمنان می فهمند که رهبر معظم انقلاب اسلامی منافع انها را به خطر می اندازد اینها را باید به مردم گفت و تشریح کرد و افکار معظم له را در بین مردم منتشر کرد.

وی افزود: افزون بر اینکه صدا وسیما، رسانه ها و نشریات این مطالب را منتشر می کنند باید مردم از زبان ما هم این مطالب را بشنوند.

رئیس مجلس خبرنگان رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در درس خارج فقه قاطعانه فرمودند هیچ کس حق ندارد و نباید با دشمن مذاکره کند و این موجب شد کسانی که احتمال بود پشت پرده حرف هایی بزنند یا قراردادی ببندند یا محبتی بکنند و چراغ سبزی به آنها نشان دهند قطع امید کنند.

آیت الله جنتی گفت: ناظران ما نظارت می کنند که کسی از سیاست های رهبری تخطی و خلاف آن عمل نکند.

وی با بیان اینکه عده ای باور نکرده اند که آمریکا دشمن ماست افزود: باید به دیده دشمن به آمریکا نگاه شود نه با دیده دوست یا بی طرف و بايد باور شود آمریکا دشمن ماست.

رئیس مجلس خبرنگان رهبری گفت: به دلایلی نمی توانم شبهه هایی را که برای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح می شود بیان کنم اما اینکه مشکلاتی ایجاد مي شود برخی کارها پیش نرفته و وضع معیشتی و اقتصادی مردم اینگونه است اينها کار قوه مجریه است که به فقرا و بیکاران برسد و تولید را رونق دهد.

آیت الله جنتی افزود: رهبر معظم انقلاب درباره رونق تولید بسیار صحبت کرده اند و وظیفه قوه مجریه است که رونق تولید ایجاد کند مجلس شورای اسلامی وظیفه قانون گذاری دارد و قوه قضاییه هم که مسئول قضاوت است.

وی گفت: کسی که دست اندرکار است و اگر بخواهد می تواند کار کند قوه مجریه است زیرا امکانات مالی و منابع انسانی کشور کم نیست و دولت باید نقدینگی کشور را به سمت تولید سوق دهد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۰۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900983

دیگر خبرها

  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت