Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی زینی‌وند رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی  در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شناسنامه‌دار کردن مراکز آموزشی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این فرآیند طی سه سال انجام خواهد شد و اکنون در حال اجرای آن هستیم.

او ادامه داد: یکی از مشکلاتی که اکنون در فرآیند شناسنامه‌دار کردن مراکز آموزشی داریم ناهماهنگی وزارتخانه ارشاد، جهاد دانشگاهی، سازمان تبلیغات، شهرداری‌ها و برخی نهادهایی از این دست است که بدون تعامل با به صدور مجوز برای فعالیت مراکز آموزشی می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با اشاره به اینکه مکاتباتی برای تعامل بیشتر با این دستگاه‌ها داشتیم، بیان کرد: سال گذشته آمار مراکز آموزشی را احصا کردیم و امسال روند صدور شناسنامه و تهیه تابلوهای یکسان برای تمام مراکز در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اماواگرهای تهیه لباس فرم مدرسه/ هزینه اضافی بازگردانده می‌شود

زینی‌وند گفت: کد رهگیری برای تمامی مراکز در نظر گرفتیم که افراد بعد از مراجعه به مدرسه و مشاهده کد رهگیری می‌توانند از مجاز یا غیرمجاز بودن مراکز مطلع شوند.

او تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها تا سال آینده فرآیند شناسنامه‌دار شدن مراکز آموزشی تکمیل خواهد شد و اکنون این فرآیند را به طور جدی دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

فرآیند شناسنامه‌دار شدن مراکز آموزشی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۰۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران

سید اسماعیل هاشمی در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری با ۹ هزار میلیارد دلار برای مازندران شناسایی شده است، گفت: در همین راستا در سال ۱۴۰۲ مازندران حدود ۱۰ مجوز سرمایه گذاری خارجی در بخش‌های مختلف در استان صادر شده است که ارزش اقتصادی آنها ۱۶۵ میلیون دلار بوده است.

او افزود: شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری در مذاکرات و ایجاد قرارداد‌های مشترک همکاری اقتصادی و تولیدی موثر خواهد بود

هاشمی با اشاره به اینکه رویداد‌های بزرگ اقتصادی به ویژه نمایشگاه‌های بین المللی می‌تواند در ایجاد مراودات اقتصادی و منطقه‌ای نقش بسیار زیادی ایفا می‌کند، گفت: مازندران در سال‌های اخیر در بحث اجرای همایش‌های سرمایه گذاری موفق بوده و هفت همایش سرمایه گذاری برای مازندران اجرایی شده است.

او به نقش سرمایه گذاری خارجی در توسعه استان اشاره کرد و افزود: در سال‌های اخیر نمایشگاه‌ها و نشست‌هایی در سطوح بین المللی و مذاکرات با فعالین اقتصادی روسیه و عمان باعث افزایش قرارداد‌های تجاری خارجی در مازندران شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • سکوت کشورهای اسلامی در برابر جنایات غزه ناشی از ترویج اومانیسم در مراکز آموزشی است
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • دانشگاه بیرجند بیش از هزار پله صعود کرد
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرآیند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران
  • قطب‌الدین صادقی: تئاترِ اصفهان را احیا کنید
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد