Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدر عماد صفی‌یاری می‌گوید ناراحت است که محسن خلیلی عکس پسرش را برای دربی از او نگرفت.

به گزارش شریان نیوز،دیروز صبح خبر رسید خانواده عماد صفی‌یاری، کودک ۶ ساله‌ای که اخیراً در ورزشگاه آزادی جان باخت، بعد از گرفتن ۳۶۰میلیون دیه رضایت دادند تا زندانیان پرونده آزاد شوند. این خبر را یکی از روزنامه‌های کشور داد و کانال‌های خبری هم آن را بازنشر کردند، به نیت این‌که پرونده بسته شده و همه چیز به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد صفی‌یاری، پدر عماد، اما از دیدن این خبر شوکه است. او این خبر را از بیخ و بن تکذیب کرد و گفت انتشار چنین خبری تنها حال او و خانواده‌اش را خراب کرده است. روز گذشته اول مهرماه بود. مدرسه‌ای که عماد در آن ثبت نام کرده، مراسمی برای او برگزار کردند. مراسمی که البته پدر عماد به خاطر حال خرابش نتوانست در آن حاضر شود. صفی‌یاری در این باره گفت‌وگویی با روزنامه خبرورزشی داشت...

این خبری که منتشر شده...
نزدیکانم به من گفتند خبری منتشر شده مبنی بر اینکه ما ۳۶۰میلیون دیه گرفتیم و متهمان آزاد شدند و پرونده تمام شد. آخر این چه حرفی است؟ ما کم غم و غصه داریم. چرا چنین خبرهایی منتشر می‌کنند؟

پس خبر را قویاً رد می‌کنید؟
اصلاً این داستان‌ها نیست. به خدا از لحظه‌ای که خبر را دیده‌ام، حالم خراب شده است. وقتی آن را خواندم فشارم افتاد و لباس‌هایم خیس آب شد. چند روز است بچه من از دنیا رفته؟ آن وقت پول بگیریم و رضایت بدهیم؟ به خدا حالم خراب است. برای عماد به خاطر روز اول مهر مراسم گرفته بودند. این‌قدر حالم بد شد که به مراسم نرفتم. دوستان رسانه‌ای یک مقدار رعایت کنند. به خدا ما به اندازه کافی حال‌مان بد است. این خبرها حال‌مان را بدتر می‌کند. همان شبی که عماد از دنیا رفت، تیتر زده بودند اشتباه پدرش باعث برق‌گرفتگی شد. آخر انصاف داشته باشید. من گفتم تا آخرش می‌روم و هنوز سر حرفم هستم. در این پرونده رضایت نمی‌دهیم.

زمان کوتاهی است که پرونده باز شده و دادگاه هم پی‌گیر است.
اصلاً مگر می‌شود در ۴، ۵ روز پرونده بسته شود؟ نمی‌دانم چطور این خبرها را منتشر می‌کنند... (سکوت) بین این همه آدم قرعه به نام پسر من افتاد. (بغض می‌کند)

از فوتبالی‌ها کسی تماس نگرفت؟ کلاً پیگیر وضعیت شما بودند؟
من یادم رفت بگویم. فردای شبی که پسرم از دنیا رفت آقای نکونام سرمربی فولاد با من تماس گرفت. پی‌گیر احوال ما بود که باید از ایشان تشکر کنم.

قرار بود عکس عماد در شهرآورد هم دست تیم‌ها باشد؟ عکسی ندیدیم.
من عکس پسرم را به آقای محسن خلیلی دادم ولی ایشان نگرفت و گفت ما که به مراسم آمدیم. ناراحت شدم. من کنار اتوبوس تیم پرسپولیس رفتم و چنین درخواستی داشتم. اما مخالفت کردند و لحن‌شان طوری بود که من ناراحت شدم.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۱۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، جواد شریعتی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با رضایت خانواده‌ها و تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز، ۶ پیوند اعضا امسال انجام شده است.

وی افزود: در چهار روز گذشته با تلاش تیم پیوند اعضا و رضایت خانواده‌ها، پنج پیوند عضو در خوزستان انجام شده که یک اقدام بی سابقه بوده است.

شریعتی خبر داد: امروز نیز اعضای یک خانم ۵۰ ساله اهل باغملک با رضایت خانواده، کبد این مرحومه در بیمارستان گلستان به یک بیمار نیازمند پیوند اهدا شد.

کد خبر 6088491

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بحث عجیب درباره زیاده‌روی در عرق خوری در برنامه گلزار!
  • بحث درباره زیاده روی در عرق خوری در برنامه گلزار
  • امروز با حافظ : کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود
  • سخنرانی ترومن پس از بمباران هیروشیما / عماد مغنیه که بود و چگونه ترور شد؟ / تراژدی منابع مشترک چیست؟ / لذت رانندگی با شورلت‌های کلاسیک
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • فروش امتیاز مسکن ملی توسط برخی سازمان ها، واقعیت یا شایعه؟
  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • دست یاری صنعت هسته‌ای به صنعت نفت