Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:36:13 GMT

فیلم های دفاع مقدس در مشهد نقد و بررسی می شود

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۳۱۱۲۴

فیلم های دفاع مقدس در مشهد نقد و بررسی می شود

معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی روز چهارشنبه با بیان این مطلب جدر گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نقد و بررسی فیلم های دفاع مقدس در این ایام همه روزه با حضور کارگردانان، سینماگران و فعالان حوزه سینمای استان در محل دبیرخانه جشنواره فیلم دفاع مقدس کهربا در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد فرهنگ پور افزود: کارگاه های آموزشی کارگردانی سینما، فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی نیز در روزهای جاری در دبیرخانه جشنواره کهربا واقع در بلوار کلاهدوز ، کلاهدوز ۲۸ طبقه دوم موسسه آموزش عالی فردوس برگزار می شود.

وی همچنین از اختصاص برخی سیانس های پردیس سینمایی اطلس مشهد به اکران عمومی فیلم هایی با موضوع دفاع مقدس خبر داد و گفت: برگزاری ویژه برنامه سینمایی برای خانواده ایثارگران در سینما اطلس و تجلیل از هنرمندان در روز یکشنبه هفتم مهرماه کنونی از دیگر برنامه های سینمایی در این ایام است.  

۳۲۲۱/۱۹۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد دفاع مقدس سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اینترنتی و حضوری بلیت قطارهای فوق العاده مشهد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد مقدس در ایام دهه کرامت از ساعت ۹ صبح امروز چهارشنبه به‌طور همزمان از سکوهای اینترنتی و حضوری آغاز شد.

جلال مختاری، مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اعلام این خبر افزود: با توجه به افزایش تقاضا در ایام میلاد امام رضا(ع) و حضرت معصومه (ع) و ‎دهه کرامت، از تاریخ ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت، روزانه سه رام ‎ قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد مقدس پیش‌بینی شد.

آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از امروز

وی بیان‌ کرد: بلیت این قطارها از چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ساعت ۹ صبح همزمان از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری خواهد بود.

آغاز پیش‌فروش بلیت قطارهای بین شهری اردیبهشت | برنامه زمانبندی پیش‌فروش بلیت‌ها را ببینید کد خبر 850289 برچسب‌ها ریل و راه آهن - قطار سفر - گردشگری خبر مهم مشهد

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره روحانی شهید سیروس در لنده
  • پیش فروش بلیت قطار فوق العاده به مشهد آغاز شد
  • توان‌افزایی اساتید درس دفاع مقدس و مقاومت در دانشگاه فردوسی مشهد
  • اعزام ۸۰ نفر از خادمیاران و جوانان بهادران به مشهد مقدس
  • آغاز فروش بلیت قطار‌های فوق العاده مشهد مقدس در ایام دهه کرامت
  • آغاز فروش اینترنتی و حضوری بلیت قطارهای فوق العاده مشهد
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • کتاب‌هایی که اگر فیلم شوند، پرفروش می‌شوند
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران