Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی وضعیت قیمت‌ها در مدت ۱۸۳ روز اول سال نشان می‌دهد که در حالی که پنجم فروردین، یعنی روز اول کاری سال، هر گرم طلای ۱۸عیار ۴۲۶ هزار و ۹۰۰ تومان قیمت داشت، اما نرخ آن در پایان فصل تابستان به ۴۰۸ هزار و ۹۰۰ تومان کاهش یافت.

البته در این بازه زمانی، بازار طلا با نوسان‌هایی نیز همراه بود؛ به طوری که ۱۹ اردیبهشت‌ماه هر گرم طلای ۱۸عیار تا حد ۴۷۲ هزار و ۱۰۰ تومان افزایش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۷ تیرماه نیز هر گرم طلای ۱۸عیار وارد کانال ۳۰۰ هزار تومان شد و با رقم ۳۹۳ هزار و ۲۰۰ تومان به فروش رفت.

فعالان بازار طلا معتقدند «به دلیل این‌که شرایط اقتصادی کشور در وضعیت خاصی است، مسوولان با سیاست‌هایی که در اقتصاد لحاظ کرده‌اند، توانسته‌اند بازار ارز را به آرامش برسانند و بازار طلا نیز در این مسیر حرکت می‌کند. بنابراین طبیعی است که بازار طلا نیز آرامش نسبی خود را داشته باشد و خیلی درگیر هیجانات و التهابات نباشد. »

مشروح گزارش را می‌توانید (ایـــنــــجـــــــــــــــــا) بخوانید.

۲۲۳۲۲۵

کد خبر 1303060

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازار طلا و ارز سکه و طلا بازار جهانی طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۱۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، احمد وحیدی ضمن اشاره به نقش مناطق آزاد در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، اظهار داشت: برای پویا شدن اقتصاد باید ظرفیت های بالقوه بالفعل شوند.

وی تصریح کرد: مناطق آزاد و ویژه اقتصادی می توانند تعیین کننده و پیشران بزرگ در اقتصاد کشور، باشند.

وحیدی اذعان داشت: حرکت ها و اقدامات بسیار خوب و مهمی جهت رشد اقتصادی در مناطق آزاد انجام شده که باید به صورت مستمر پیگیری شوند.

احمد وحیدی یکی از وظایف مناطق آزاد را جذب سرمایه گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور عنوان کرد و افزود: مناطق آزاد برای اینکه بتوانند در توسعه اقتصاد اثر گذار باشند، باید موضوع محور گام بردارند.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: در راستای مسئولیت های فرهنگی، ساخت شهرک های اربعین جهت سهولت زائرین اباعبداله الحسین(ع) باید در دستور کار مناطق آزاد قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد