Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@12:13:04 GMT

علل سقوط سنگ نورد نونهال اصفهانی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۳۱۴۸۳

جلسه کمیته فنی هیات کوهنوردی استان اصفهان درباره سقوط سنگ نورد نونهال برگزار شد.

به گزارش تابناک ورزشی، کمیته فنی هیات کوهنوردی استان اصفهان نشستی را برای بررسی علت سقوط سنگ نورد نونهال امروز برگزار کرد و مقصران این حادثه شناسایی شدند.

 بیانیه کمیته فنی به شرح زیر است:

۱- خطای انسانی در مرحله اول توسط حمایت‌چی اتفاق افتاده که در مورد نونهال نفر دوم {آرمان غیاثی}، سرداور باید شخصا هارنس (صندلی فرود) را کنترل یا تفویض اختیار به داور مسیر می‌نمود تا موارد خطا و ایمنی را کنترل نهایی می‌کرد و متأسفانه این مورد توسط سرداور صورت نپذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲- دیواره سالن برگزاری مسابقات سنگ‌نوردی در حد استاندارد لازم برای انجام مسابقات نبوده و تشک‌های آن به تعداد کم و غیراستاندارد بوده است و در کل ایمنی مسیر صعود رعایت نشده است.

۳- این مسابقات بدون هماهنگی و اخذ مجوز از هیات استان برگزار شده است و سالن ورزشی ایثار فولادشهر بدون دریافت مجوز اقدام به برگزاری مسابقه و در اختیار قراردادن آن مکان ورزشی نموده است.

۴_عدم اطلاع رسانی از سوی برگزار کنندگان مسابقه در مورد حادثه به هیات استان، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی

۵- برگزار کنندگان مسابقات باشگاه از کهن می‌باشد که دارای پروانه فعالیت رسمی از اداره کل ورزش وجوانان استان اصفهان تا تاریخ ۲۵//۱۳۹۹ می‌باشد.

۶- کادرفنی اجرای مسابقات دارای کارت مربیگری مرتبط با این رشته و دوره بازآموزی را سپری کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مالیات پزشکان ابتکار صلح هرمز هپکو اراک هفته دفاع مقدس مجمع عمومی سازمان ملل متحد سنگ نورد سقوط نونهال تابناک ورزشی مالیات پزشکان ابتکار صلح هرمز هپکو اراک هفته دفاع مقدس مجمع عمومی سازمان ملل متحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۱۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام بخشی صبح امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی سمپاد استان یادواره شهدای دانش آموز از ۹ اردیبهشت سال جاری با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر دانش آموز و عوامل اجرایی در سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش همدان برگزار خواهد شد.

بخشی افزود: این مسابقات در رشته‌های فوتسال (پسران)، والیبال (دختران)، تنیس روی میز (پسران و دختران) و شطرنج (پسران و دختران) برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و به مسابقات کشوری نیز اعزام خواهند شد.

کد خبر 6090676

دیگر خبرها

  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند