Web Analytics Made Easy - Statcounter

فردی که اخیرا در سرلیست انتخاباتی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کرمانشاه قرار گرفت برای رسیدن به این عنوان باج بزرگی پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز کمتر از چهار ماه دیگر به برگزاری انتخابات مجلس باقیمانده است و اصلاح‌طلبان کرمانشاه که در دوره گذشته توفیقی حاصل نکردند برای تصاحب کرسی‌های سبز مجلس، از چندی پیش تلاش‌های خود را برای دوره پیش رو آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تحرکات انتخاباتی دار و دسته اصلاح‌طلبان کرمانشاه این روزها بیشتر شده و آنها که اخیرا به دلیل مطامع فردی در دورن خود دچار انشقاق و دودستگی شده‌اند فعالیت‌های خود را برای رسیدن به یک همگرایی افزایش داده‌اند.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کرمانشاه که چند روز پیش با بهروز خسروی یکی از کاندیداهای این دوره جلسه داشتند، برای قرار گرفتن وی در سرلیست اصلاح‌طلبان استان به تفاهم رسیدند.

خسروی در این جلسه متعهد می شود که تمام خواسته های اصلاح طلبان در جریان انتخابات و در صورت پیروزی، بعد از آن را ‍پیش ببرد مشروط به اینکه در سرلیست جبهه اصلاح‌طلبان قرار گیرد.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هم با گرفتن این باج بزرگ از کاندیدای مذکور، پذیرفته که وی به عنوان سرلیستش قرار گیرد!

اصلاح طلبان استان که هیچ سهمی از میان نمایندگان منتخب مردم ندارند و نتایج انتخابات گذشته هم نشان داد که لیست اصلاح طلبان موسوم به لیست امید برای انتخابات مجلس از سوی مردم با بی توجهی روبرو شده است، حالا برای جبران مافات با تمام ناهماهنگی‌ها دست به کار شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۱۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی پاسخ پیشنهاد حماس را با اصلاحات به مصر داد

منابع مصری که به نامشان اشاره نشده به پایگاه خبری «العربی الجدید» گفته اند که یک هیأت اسرائیلی وارد قاهره شد که سه ساعت به طول انجامید.

در این سفر برگه اصلاح شده پیشنهاد جدید رژیم صهیونیستی که شامل برخی نقطه نظرات و برخی نکات اصلاحی بود که حماس آن را درخواست کرده بود، در اختیار دولت قاهره قرار داده شد.منابع مصری به جزییات و موارد اصلاح شده هیچ اشاره‌ای نکردند.

به نظر می‌رسد که تحرکات کشور‌های ذینفع در مذاکرات برای برای رسیدن به آتش بس دوباره در غزه قوت گرفته است.

در همین راستا نیز آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در یک سفر منطقه‌ای برای رایزنی درمورد آتش‌بس در غزه وارد منطقه شده و دقایقی پیش پس از سفر به عربستان و اردن وارد سرزمین‌های اشغالی شد.

از سوی دیگر، دیوان امیری قطر نیز سه شنبه شب گزارش داد که تمیم بن حمد آل ثانی امیر این کشور و «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهوری مصر با یکدیگر درخصوص آتش بس در غزه تلفنی گفتگو کردند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه
  • شانا و جبهه پایداری در جستجوی ۳ کاندیدا /لیست مشترک قطعی شد؟
  • اصلاح طلبان در کدام حوزه های انتخابیه کاندیدا دارند؟
  • رژیم صهیونیستی پاسخ پیشنهاد حماس را با اصلاحات به مصر داد
  •  واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان نصیری درباره اتحاد شاهزاده و تاجزاده؛ تکرار یک شوخی بی‌مزه است | ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد | واقعا یک توهم است
  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه