Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@23:02:45 GMT

​حمل دام های بدون پلاک قاچاق محسوب می شود

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۳۱۵۱۸

​حمل دام های بدون پلاک قاچاق محسوب می شود

سلیمانی گفت: اگر دام هایی که بدون پلاک حمل و جابه جا می شوند توسط پلیس ضبط شوند قاچاق محسوب شده و به نفع دولت ضبط خواهند شد.

«عباسعلی سلیمانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: تحویل کود برای کشت پاییزه در مراکز مورد نظر از طریق حواله قابل انجام است.

 

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان گرگان با اشاره به توزیع بذر کلزا تصریح کرد: مراکز پنج گانه جهاد کشاورزی گرگان آماده عقد قرارداد با کشاورزان برای کشت کلزا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تأکید کرد: از آنجایی که دفترچه های کشاورزی از اعتبار ساقط شده است کشاورزان ضمن حضور در مراکز جهاد کشاورزی تغییرات جدیدی که در مزارع آنها وجود دارد به همراه داشته باشند تا حواله کود و عقد قرارداد برای آنها انجام شود.

 

سلیمانی با اشاره به پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی، بیان کرد: با توجه به اینکه قرار شد سوخت تراکتورها از طریق کارت انجام شود باید پلاک گذاری این دسته از ماشین آلات صورت بگیرد.

 

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان گرگان با بیان اینکه پلاک گذاری دام های سبک و سنگین الزامی است، گفت: اگر دام هایی که بدون پلاک حمل و جابه جا می شوند توسط پلیس ضبط شوند قاچاق محسوب شده و به نفع دولت ضبط خواهند شد.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح کانون های فرهنگی هنری مساجد دفاع مقدس استان همدان بازگشایی مدارس اربعین حسینی پیاده روی اربعین شیراز حمل دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 

جمشید زمانی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۲۰ تن گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم ران ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فرآورده‌های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می‌شود.

زمانی بیان کرد: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • جنگ علوفه شروع شده است
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت