Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@22:07:29 GMT

7 کلاس درس در بستک به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۳۱۹۲۴

7 کلاس درس در بستک به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، با حضور مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان، فرماندار بستک و جمعی از مسئولین شهرستانی و خیرین بستک، هفت کلاس نوساز هنرستان فنی حرفه ای دکتر فکری بستک افتتاح شد.

موسی دادی زاده مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در آئین افتتاح این پروژه گفت: این پروژه که امروز شاهدافتتاح آن هستیم از مهرماه سال گذشته شروع شده بود و بالغ بر نه میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه در برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این هفت کلاس در تکمیل ساختمان قدیم این هنرستان در زیربنای 350 مترمربع احداث شده که بیش از 150 دانش آموز را پوشش خواهد داد.

دادی زاده ادامه داد: از این تعداد کلاسها، پنج کلاس درس و دو کارگاه می باشد که اعتبار ساخت این کلاسها تماما توسط خیرین منطقه تأمین شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد: خیر محترم ساخت چهار کارگاه مکانیک، ساختمان، الکترونیک و برق در 640 مترمربع زیربنا را در راستای کیفیت بخشی به آموزش این هنرستان متعهد شده است که از نیمه دوم مهرماه، کار احداث آنها شروع خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: بیش از 75 درصد دانش آموزان این هنرستان در کنکور 98 وارد دانشگاه شده اند و امیدواریم با اضافه شدن این فضا ها ، شاهد افزایش کیفیت آموزشی و قبولی در دانشگاهها را بیش از پیش شاهد باشیم

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان برق فرماندار هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ رئیس سازمان زندان‌های کشور در مراسم بهره برداری از این طرح‌ها گفت: طرح‌های امروز در بخش های، صنعتی، عمرانی، ورزشی، کشاورزی و خدماتی زندان‌های استان هرمزگان با هزینه ۳۲۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

غلامعلی محمدی افزود: کارگاه بسته بندی مواد غذایی بنیاد تعاون زندانیان در بندرعباس به صورت حضوری و دیگر طرح‌ها در ارتباط زنده تصویری به بهره برداری رسید.

وی گفت: درمانگاه و کلینیک دندانپزشکی بندرعباس برای استفاده خانواده مددجویان، زمین‌های چمن مصنوعی زندان‌های میناب و کانون اصلاح و تربیت بندرعباس، نمازخانه زندان بندرعباس، نانوایی اردوگاه رودان و زندان بندرعباس واحد ملاقات بندرلنگه، اداره مراقبت الکترونیک بندرعباس از مهمترین طرح‌هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید؛ سفر یک روزه رئیس سازمان زندان‌های کشور به بشاگرد

محمدی افزود: امروز همچنین ۱۲ سری جهیزیه به فرزندان خانواده‌های مددجویان اداره کل زندان‌های هرمزگان اهداء شد.

وی گفت: ارزش هر سری جهیزیه که با کمک نیکوکاران تهیه شده بود، ۵۵ میلیون تومان بود.

 

 

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۵۰۰ کلاس در هرمزگان در دولت سیزدهم/ رشد ۶۲درصدی قبولی پزشکی
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • ۱۲ طرح با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • بیشترین بارندگی هرمزگان در «بستک» ثبت شد
  • ۴۵ واحد آموزشی در بردسکن بازسازی و احداث شد
  • جذب سه هزار معلم جدید در هرمزگان
  • افزایش سرانه آموزشی با ساخت 600 کلاس درس جدید
  • ۱۴۰ نیروی فنی جذب هنرستان‌های زنجان می‌شوند
  • ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری