Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان گفت : ۵۰۰ واحد مسکونی خسارت دیده از سیل تا ۱۵ مهر به مردم مناطق آسیب‌دیده استان تحویل داده خواهد شد.

هادی حق شناس آبگیری سد نرماب را اولویتی اساسی استان دانست و گفت: مخزن سد نرماب ۱۲۵ میلیون متر مکعب یعنی به اندازه سه سد وشمگیر، گلستان و بوستان ظرفیت دارد و تلاش می کنیم آبگیری این سد تا پایان سالجاری آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

معاون اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت : ۱۳۵ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران اربعین حسینی گلستان از مرز مهران تا پس کرانه همدان و از همدان به گلستان آماده خدمت رسانی هستند.

میرشاهی افزود: ۳۵ دستگاه از این اتوبوس ها زائران را از پایانه مهران تا همدان و ۱۰۰ دستگاه هم از همدان به گلستان جابه‌جا می کنند.

**

حق‌نما مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی گلستان درباره افزایش آفت مگس مدیترانه‌ای در غرب استان هشدار داد و گفت: هم اکنون بخش زیادی از باغ‌های مرکبات مانند نارنگی، خرمالو و همچنین انار غرب استان درگیر این آفت شده و ضروری است باغداران حتما با مشاهده ریزش میوه‌های سردرختی به کلینیک‌های گیاه پزشکی یا مراکز خدمات مراجعه کنند.

**

فرماندار گالیکش در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان گفت: بنیاد برکت به طرح‌های اشتغالزایی در ۶ روستای شهرستان شامل ینقاق، تنگراه، آقمیش، پادلدل و کیارام تسهیلات پرداخت می‌کند.

حسین مایلی افزود: طرح‌های اشتغالزایی پرورش دام و طیور، زنبورداری، صنایع دستی و فعال سازی گلخانه‌های مقیاس کوچک از طرح‌های مشمول دریافت این تسهیلات است.

**

مدیر دفتر بهسازی و احیا بافت تاریخی گرگان گفت: خیرین هزینه مرمت و بهسازی ضلع جنوبی پیرتکیه در محله سرچشمه بافت تاریخی گرگان را تقبل کردند.

حسین کتولی افزود: از سال ۱۳۹۴ تاکنون ۳۵ تکیه در پنج محله پاسرو، سرچشمه، دربنو، سبزه مشهد و دوشنبه‌ای در بافت تاریخی گرگان با اعتبارات دولتی و مشارکت متولیان احیا و بهسازی شد.

**

اسکندری مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: سه مددجوی دانش‌آموز گلستانی در کنکور سراسری امسال با کسب رتبه زیر هزار در رشته های دندان‌پزشکی دانشگاه تهران، فنی و الکترونیک دانشگاه صدا و سیما تهران و دبیری ریاضی دانشگاه ساری پذیرفته شدند.

**

قدمنان فرماندار کردکوی گفت: مرکز سرطان شناسی چهار استان گلستان، مازندران،خراسان شمالی و سمنان در زمین اهدایی ۴ هزار متری آقای طیبی یکی از خیران این شهرستان ساخته می شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشاورزی مناطق سیل زده گلستان میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۱۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان

روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان گلستان اعلام کرد: این اداره کل در راستای حفظ اصل مشتری مداری و بمنظور ارائه خدمات به مردم شریف استان نسبت به برقراری مجدد پرواز گرگان آکتائو گرگان اقدام کرد.

پرواز گرگان اکتائو جمعه‌ها (به صورت یک هفته در میان) توسط شرکت هواپیمایی پارس ایر انجام‌می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • کاهش بافت فرسوده گرگان با افزایش نوسازی
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان