Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@11:49:15 GMT

شرایط جوی کشور در تعطیلات آخر هفته

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۳۱۹۳۵

کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به شرایط جوی کشور، گفت: طی ۵ روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان و برخی نقاط هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب و شرق فارس در برخی ساعات رگبار پراکنده باران و گاهی رعد و برق و وزش باد موقتی پیش بینی شده است.

اخبار اجتماعی- ​وی ادامه داد: همین شرایط را روز جمعه علاوه بر مناطق مذکور در دامنه‌های جنوبی زاگرس در استان کهکیلویه و بویر احمد خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیعی با بیان اینکه شرق تنگه هرمز و دریای عمان طی ۵ روز آینده مواج و متلاطم خواهند بود، تصریح کرد: روز‌های شنبه و یکشنبه مجددا بارش‌ها در سواحل دریای خزر شروع خواهد شد که کاهش نسبی دما را در این مناطق به همراه خواهد داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی با تاکید بر اینکه از نظر شرایط جوی آسمان امروز تهران صاف خواهد بود گفت: حداکثر دما امروز در تهران به ۳۵ درجه می‌رسد.

رفیعی ادامه داد: با توجه به بارش‌هایی که در مناطق جنوبی کشور اشاره شد آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن ناگهانی در مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی وجود دارد و برخورد صاعقه در مناطق مرتفع نیز احتمال دارد از این رو از هموطنان عزیز می‌خواهیم از تردد و توقف در کنار مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی و رفتن به ارتفاعات خودداری کنند.


کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: شهرکرد با دمای ۴ درجه خنک‌ترین و اهواز با دمای ۴۵ درجه گرم‌ترین مراکز استان بوده اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: هواشناسی هواشناسی تعطیلات رعد و برق سازمان هواشناسی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۱۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوی پایدار برای آسمان استان قزوین

مریم بهروزی کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: باتوجه به خروجی مدل‌های هواشناسی جو استان تا اواسط هفته پایدار خواهد بود، بر این اساس احتمال افزایش آلاینده‌های جوی بخصوص در نقاط پرتردد و صنعتی استان وجود دارد.

وی اظهار کرد: از لحاظ دمایی هم تا اواسط هفته افزایش نسبی ادامه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: دیروز در گرمترین ساعات دمای هوای قزوین به ۲۷ درجه سلسیوس بالای صفر رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • آذربایجان‌غربی گرمتر می‌شود
  • جوی پایدار برای آسمان استان قزوین
  • پیش بینی هواشناسی کشور 8 و 9 اردیبهشت 1403 / ورود سامانه بارشی جدید
  • هواشناسی؛ سامانه بارشی از سه‌شنبه وارد کشور می شود
  • تداوم پایداری جوی تا نیمه هفته آینده در مازندران
  • استقرار جوی پایدار در هوای خوزستان
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی