Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در جریان سومین روز حضور در مقر سازمان ملل در نیویورک، علاوه بر سخنرانی در هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل، با تعدادی از سران کشورهای مختلف دیدار و گفت و گو می‌کند.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده، روحانی امروز با روسای جمهور ایرلند و عراق و همچنین نخست وزیر مالزی دیدار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد نیز از دیگر افرادی است که قرار است با روحانی دیدار و گفت‌وگو کند.

مصاحبه اختصاصی با شبکه تلویزیونی ABC NEWS و نشست با جمعی از نخبگان سیاست خارجی آمریکا از دیگر برنامه‌های روز چهارشنبه رئیس جمهوری در نیویورک است.  

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی برای شرکت در هفتاد و چهارمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد و تشریح و تبیین مواضع کشورمان در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی، شامگاه دوشنبه وارد نیویورک شد.

رئیس جمهور در این سفر ضمن سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد و تبین مواضع منطقه‌ای و بین‌المللی کشورمان، طرح صلح منطقه‌ای با عنوان طرح «امید» را ارائه می‌کند.

طی دو روز گذشته، روحانی دیدارهایی با صدراعظم آلمان، نخست وزیران کشورهای انگلستان، ژاپن، پاکستان، اسپانیا و سوئد و روسای جمهور فرانسه و سوئیس داشته است.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: سفر روحاني هفتاد و چهارمین مجمع عمومی سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۲۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه کاخ سفید، رئیس‌ جمهور آمریکا و نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه درباره رفح گفتگو کردند.

در بیانیه صادره از سوی کاخ سفید در این خصوص آمده است: رییس جمهور بایدن امروز با نخست وزیر نتانیاهو صحبت کرد. رییس جمهور بایدن نخست وزیر را در مورد تلاش ها برای تضمین توافق اسیران، از جمله از طریق گفتگوهای جاری امروز در دوحه قطر مطلع کرد.

بیانیه مذکور بدون اشاره به جزییات بیشتر اضافه کرد: رئیس جمهور موضع صریح خود در مورد رفح را تکرار کرد.

کد خبر 6098714

دیگر خبرها

  • حضور معاون رئیس جمهور در تمرین تیم ملی والیبال+ فیلم
  • ارتش اسرائیل رسما آغاز مرحله عملیات زمینی به شرق رفح را اعلام کرد
  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • پیکرهای یافته‌شده در گورهای جمعی غزه آثار شکنجه داشتند
  • مشمولان سربازی مراقب باشند حبس نخورند!
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • متخلفان در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • متخلفین در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • ۵ سال زندان در انتظار این مشمولان سربازی
  • مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد