Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@18:47:44 GMT

رهبر کره شمالی به کره جنوبی می‌رود

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۳۲۳۲۸

رهبر کره شمالی به کره جنوبی می‌رود

یونهاپ روز چهارشنبه گزارش کرد نشست سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی پشت درهای بسته و با حضور نمایندگان مجلس برگزار شد در این نشست پیش بینی های محتاطانه ای در مورد آینده مذاکرات ایالات متحده و کره شمالی که قرار است بزودی مذاکرات هسته ای در سطح کاری را از سر بگیرند به عمل آمده است.

 کره جنوبی در نظر دارد از رهبر شمالی دعوت کند تا به عنوان ناظر در اجلاس سران کشورهای جنوب شرق آسیا (ASEAN) که 25 تا 26 نوامبر () در بندر بوسان برگزار می شود شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرویس اطلاعاتی کره جنوبی اعلام کرد بسته به پیشرفت در مذاکرات هسته زدایی میان پیونگ یانگ و واشنگتن، کیم ممکن است از بوسان دیدار کند.

همچنین در این نشست اعلام شده است در صورت پیشرفت در مذاکرات، چهارمین نشست دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی سال میلادی جاری برگزار می شود.

نمایندگان مجلس کره جنوبی همچنین به نقل از سرویس اطلاعاتی این کشور اعلام کردند انتظار می رود واشنگتن و پیونگ یانگ مذاکرات سطح کاری را در دو یا سه هفته آینده از سر بگیرند.

آنها همچنین گفتند رهبر کره شمالی ممکن است برای دیدار با «شی جین پینگ» رییس جمهوری چین بار دیگر راهی پکن شود.

آمریکا و کره شمالی تا کنون دو نشست رسمی با محور خلع سلاح هسته ای برگزار کرده اند اما هنوز به نتیجه نرسیده اند.

310311

کد خبر 1303391

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کیم جونگ اون کره شمالی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۲۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان ایلام در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست

امروز کوچه‌های و خیابان‌های شهر ایلام و سایر نقاط این استان، غرق در ماتم و عزای پیشوای خود، حضرت امام صادق (ع) بود، کوچه‌ها و معابر و میادین مزین به نام صادق آل محمد (ع) بود، مساجد و تکایا سیاه پوش و رخت عزا بر تن مردمان دیار آلامتو بود، دیاری که گذرگاه زوار اربعین و مردمانش خادم زائران کوی دوست هستند.

مردم شهر ایلام هم‌زمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) با به راه انداختن دسته‌های سینه‌زنی در رثای شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت سوگواری کردند.

در این مراسم که با حضور هیات‌های مذهبی و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام و حرکت از پیاده راه طالقانی در مرکز این شهر به سمت مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار شد، علم‌های عزا به نشانه ماتم بر شانه‌های ماتم زده عزاداران بر افراشته بود.

یادواره شهدای محله شهیده ربابه کمالی و محله صفاری با آیین تشییع پیکر مطهر سردار شهید محمد شفیع فیضی زاده شهید تازه تفحص شده بعد از ۴۱ سال،همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) با حضور حجت الاسلام کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و آحاد مردم ولایت مدار ایلام نیز برگزار شد.

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) در حسینیه حضرت زینب کبری(س) دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با سخنرانی حجت الاسلام حسینی نیا و مداحی حجت الاسلام علی حسنی نیز در حال برگزاری است.

همچنین آیین سوگواری دوستداران اهل بیت (ع) و هیات های مذهبی و با شرکت هزاران نفر از مردم در مساجد با نوحه خوانی و مدیحه سرایی طی دیروز و امروز برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • استان ایلام در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • جهت چرخش آب در اکوادور خط میانی کره شمالی و جنوبی (فیلم)
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • سیاستمدار فرانسوی: در اطاعت از یک پیرمرد آمریکایی و خدمت به رئیس مافیای اوکراینی نابود می‌شویم
  • تقسیم امتیازات شمالی‌ها و جنوبی‌ها در غدیر