Web Analytics Made Easy - Statcounter

حذف نام شهدا از برخی خیابان های شهر زنجان واکنش های متعددی از سوی مسئولان و کاربران در فضای مجازی ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، حذف نام شهدا از خیابان های شهر زنجان در روزهای اخیر موجب ابراز تاسف بسیاری از کاربران در فضای مجازی شده است.

 

این اقدام که در برخی از خیابان های شهر زنجان انجام شده است موجب گردید تا رئیس دادگستری استان زنجان در جمع خبرنگاران این اقدام را رفتاری خائنامه تلقی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با بیان اینکه اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم، گفت: در این زمینه پرونده‌ای برای یکی از شهرداری‌های مناطق شهر زنجان تشکیل شده است.

 

وی با اشاره به حساسیت موضوع ادامه داد: پس از اطلاع از این اقدام دستورپیگیری ویژه از طریق دادستان زنجان ابلاغ شد تا موضوع در اسرع وقت رسیدگی شود.

 

رئیس دادگستری استان زنجان ضمن انتقاد شدید از رفتار شهرداری یکی از مناطق زنجان در این خصوص ادامه داد: شهرداری منطقه باید برای حذف نام شهید پاسخگو باشد.

 

به گفته صادقی نیارکی با پیگیری ها و تشکیل پرونده توسط دادستان دستور لازم برای اصلاح و بازگرداندن لفظ شهید داده شد.

 

شهردار زنجان هم در واکنش به این اقدام شهردار یکی از مناطق شهر زنجان دستور رسیدگی فوری در خصوص حذف نام شهید از خیابان های منطقه ۳ شهر زنجان را داد.

 

مسیح الله معصومی ضمن تاکید بر جایگاه شهدا گفت: فرصت خدمت در این نظام به برکت خون شهدا برای ما حاصل شده است.

 

وی با بیان اینکه این اقدام عمدی نبوده است، گفت: در تابلوهایی که شهرداری زنجان آماده برای نصب کرده حتی یک مورد هم نام شهدا حذف نشده است.

 

شهردار زنجان گفت: بلافاصله پس از اطلاع از حذف نام شهید در یکی از خیابان‌های منطقه سه زنجان بلافاصله دستور جمع آوری و جایگزینی تابلوهای جدید داده شد  و در حال حاضر  رسیدگی به دلایل بروز این امر ادامه دارد و تا رسیدن به نتیجه مشخص رسیدگی ها ادامه دارد.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس استان همدان دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین حسینی رژه نیروهای مسلح خبرگزاری شبستان شیراز پیاده روی اربعین رئیس دادگستری استان زنجان شهردار زنجان نام شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۲۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به فعالیت ۱۰۰ دستگاه تانکر برای جمع‌آوری آب‌های سطحی گفت: مشکلات نقاط بحرانی بارندگی گذشته احصا و تا حدودی رفع شده‌اند علاوه بر آن همه‌ی کارکنان خدمات شهری اهواز در محل کار حضور دارند و با شیفت‌بندی در محل پمپ‌ها مستقر شده‌اند.

علی شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: با توجه پیش‌بینی صورت گرفته برای بارندگی از ۲۴ ساعت قبل آمادگی لازم برای مقابله و جمع‌آوری آب‌های سطحی را داشته‌ایم و همه‌ی مناطق و سازمان‌های شهرداری در حالت آماده‌باش قرار گرفتند و با آغاز بارندگی به همراه دستگاه‌های معین اقدامات خود را در سطح شهر شروع کردند.

وی افزود: تا کنون آب‌گرفتگی خاصی صورت نگرفته جز در خیابان‌هایی که از قبل برای خروج آب پیش‌بینی شده بودند، از آنجایی که در محلات آب را از یک خیابان خارج می‌کنیم تجمع آب در آن خیابان طبیعی است با این حال در تلاش هستیم که کمترین مشکل برای شهروندان ایجاد نشود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: با توجه به بارندگی‌های گذشته خیابان‌هایی که احتمال تجمع آب‌های سطحی در آن‌ها وجود داشت شناسایی شدند و تیم‌های عملیاتی شهرداری در این محل‌ها از ۲۴ ساعت قبل مستقر و آماده بودند.

شمس با اشاره به اینکه اگر بارندگی به همین ترتیب باشد مشکلی خاصی ایجاد نمی‌شود، توضیح داد: نقاط بحرانی بارندگی‌های گذشته مانند شهرک اهواز، ملاشیه و معین زاده شناسایی و مشکلات آن‌ها احصا و سعی شد برای بارندگی فعلی رفع شود، امیدوارم در بارندگی امروز مشکلی برای شهروندان این مناطق ایجاد نشود.

وی تصریح کرد: برای جمع آوری آب‌های سطحی علاوه بر پمپ‌ها و ایستگاه‌های پمپاژ موجود، یکصد دستگاه تانکر برای دفع آب‌های سطحی در هشت منطقه شهرداری اهواز پیش‌بینی شده و در حال فعالیت هستند، علاوه بر آن همه‌ی کارکنان خدمات شهری اهواز در محل کار حضور دارند و با شیفت‌بندی در محل پمپ‌ها مستقر شده‌اند.

کد خبر 750142

دیگر خبرها

  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بالاتر است
  • سرکشی از خانواده‌های شهدا برکات معنوی دارد
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!
  • واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد
  • هشدار مشاور قالیباف درباره بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده در کف خیابان؟!
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز