Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش ‌بنیان و استارت ‌آپ‌های صنعت فولاد با حضور فعالان این حوزه، شرکت‌های دانش‌ بنیان و فناور و سایر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط، در راستای رویکرد صندوق نوآوری و شکوفایی مبنی بر حمایت از رونق تولید و ساخت داخل محصولات و ملزومات صنایع فولاد کشور، در مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 هدف از این گردهمایی که از ۷ تا ۹ مهر ۹۸ برگزار خواهد شد، کمک به توسعه بازار شرکت‌های دانش ‌بنیان، حمایت از تولید داخل و توسعه همکاری‌های فناورانه میان تولیدکنندگان بزرگ و صاحب‌نام صنایع آهن و فولاد کشور و شرکت‌های دانش ‌بنیان، استارت ‌آپ‌ها و فناوران این حوزه است.

از جمله بخش‌های این گردهمایی سه روزه، می‌توان به برگزاری نشست‌های معرفی نیازهای فناورانه تولیدکنندگان صنعت آهن و فولاد، نشست‌های معرفی توانمندی‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌ بنیان، فناور و استارت ‌آپ ‌ها، نشست‌های B۲، نشست‌های انتقال تجربه، نمایشگاه توانمندی‌های فناورانه شرکت‌های دانش ‌بنیان و نوآور صنعت آهن و فولاد، نمایشگاه نیازهای فناورانه صنایع آهن و فولاد اشاره کرد.

علاوه بر این صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان برگزارکننده این گردهمایی و اصلی‌ترین نهاد تامین مالی شرکت‌های دانش ‌بنیان، خدمات و ابزارهای مالی متنوع خود را معرفی خواهد کرد و قراردادهای همکاری فناورانه‌ای را که طی این گردهمایی میان شرکت‌های دانش ‌بنیان و تولیدکنندگان منعقد شود، تامین مالی خواهد کرد.

کد خبر 4728261 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: صندوق نوآوری و شکوفایی استارت آپ شرکت های دانش بنیان نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحقیقات علمی فناوری فضایی شرکت دانش بنیان فناوری نانو گوگل امنیت اطلاعات موبایل ناسا هوش مصنوعی سورنا ستاری صندوق نوآوری و شکوفایی گوشی آیفون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۳۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری «روایت پیشرفت و مشارکت‌های مردمی» در دومین نمایشگاه ملی «آبادیران»

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد «روایت پیشرفت و مشارکت‌های مردمی» جهت شناسایی طرح‌های برتر اجرا شده شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و فناور در ایجاد مشارکت‌های مردمی، توسط معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و ستاد حکمرانی مردم در دومین دوره نمایشگاه ملی آبادیران برگزار می‌شود.

این رویداد با هدف معرفی نمونه‌های موفق با موضوعات مشارکت مردمی در اقتصاد دانش بنیان، معرفی نمونه‌های موفق در عرصه آبادانی و پیشرفت فناورانه و گفتمان سازی پیرامون شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) از ۲۲ تا ۲۵ خرداد ماه در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

در این طرح، شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و فناور، گروه‌های مردمی و جهادی که توانسته‌اند مشارکت‌های مختلف مردمی اعم از مشارکت مالی، اجرایی، فکری، علمی را ایجاد کنند، تجربیات، خاطرات و الگوی خود از این مشارکت را روایت می‌کنند.

در همین راستا، فعالان مردمی آبادانی و پیشرفت فناورانه می‌توانند طرح‌های اجرا شده با موضوع مشارکت مردم در اقتصاد دانش بنیان و حل چالش‌ها و نیاز‌های فناورانه را جهت ارزیابی به دبیرخانه برنامه ملی آبادیران ارسال کنند.

متقاضیان پس از ارزیابی و انتخاب طرح‌های برتر، می‌توانند برای حضور در دومین دوره نمایشگاه ملی آبادیران و برپایی غرفه به روایت فعالیت‌های انجام شده خود بپردازند.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ارزیابی طرح‌های دریافت شده تا ۱۰ خرداد ماه انجام خواهد شد و علاقه‌مندان تا ۳۱ اردیبهشت ماه برای ارسال طرح‌های خود فرصت دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تولید اکسل خودرو در شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری «روایت پیشرفت و مشارکت‌های مردمی» در دومین نمایشگاه ملی «آبادیران»
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • استقبال هیأت تانزانیایی از محصولات فناورانه دانش‌بنیان ایرانی
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • نقش آفرینی دانش‌بنیان نرم و هویت‌ساز در صنایع سخت
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان