Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:11:11 GMT

امنیت و آرامش موجود کشور مدیون خون شهدا است

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۳۳۳۰۱

امنیت و آرامش موجود کشور مدیون خون شهدا است



به گزارش ایرنا، داود گرشاسبی روز چهارشنبه در دیدار با تعدادی از خانواده های شهدا، ضمن اشاره به ارزش والای شهیدان و وظیفه مسئولین در قبال آنها اظهار داشت:  هرچه داریم از برکت خون شهدا بوده و خانواده شهدا ولی نعمت ما هستند.
وی افزود: شهدای عزیز کشور از بدو انقلاب تاکنون با نثار خون خود، امنیت و آرامش را برای ملت ایران به ارمغان آورده اند  و ما وظیفه سنگینی در قبال خون شهدا داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار ویژه مرند افزود: عزت و اقتدار کنونی که اکنون داریم نتیجه رشادت، صبر و استقامت و فداکاری های شهدا، ایثارگران و خانواده های آنها است.
وی اظهار داشت: دیدار با خانوده های معظم شهدا و ایثارگران و تکریم آنها باید توسط مسوولین صورت گیرد.
امام جمعه مرند نیز گفت: یاد و خاطره شهدا، برای ما روشنگر راه است و همه ما باید برای حفظ انقلاب و عزت و اقتدار کشور راه آنها را ادامه دهیم.
حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده افزود: خانواده شهدا و جانبازان به ویژه مادران و همسران آنان با صبر و استقامت، در اجر شهیدان و ایثارگران سهیم هستند.
دیدار با سه خانواده شهید حسین رحیم پور، ابراهیم ناطق مرندی و محمود منصوری بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور امام جمعه مرند، فرماندار شهرستان ویژه مرند، فرمانده سپاه مرند، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مشاور فرماندار در امور ایثارگران برگزار شد.

۹۹۱۶/۳۰۷۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهدا مرند هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دز طغیان کرد + ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین،، در پی بارش های اخیر سیل آسا در استان خوزستان و شهرستان دزفول باعث افزایش دبی رودخانه دز شد.

علیرضا خردمند فرماندار ویژه شهرستان دزفول با بیان اینکه با توجه به تکمیل شدن ظرفیت سد دز، دبی خروجی سد به ۶۰۰ متر مکعب در ثانیه رسید، اظهار داشت: افزوده شدن آورد ۲۰۰ مترمکعب در ثانیه آب در مسیر عبوری پایین دست سد دز، دبی عبوری از رودخانه دز در محدوده دزفول به ۸۰۰ متر مکعب بر ثانیه خواهد رسید.

فرماندار ویژه دزفول گفت: دستور تعطیلی بوستان‌های ساحلی این شهر صادر و عملیات تخلیه خودروها از این بوستان‌ها نیز آغاز شده است.

وی از شهروندان خواست از نزدیک شدن به بستر رودخانه دز و حضور در پارک‌های ساحلی تا عادی شدن شرایط به طور جدی خودداری کنند.

فرماندار ویژه دزفول گفت: شرایط سد دز و دبی خروجی این سد به طور مستمر از طریق سازمان آب و برق خوزستان رصد و متناسب با آن تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

۱۷۵ میلیمتر بارندگی طی روزهای پنجشنبه و جمعه در شهرستان دزفول موجب آبگرفتگی شدید معابر و خسارت به زیرساخت‌های کشاورزی و عمرانی شهرستان دزفول شد.

کد خبر 849173 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم باران رودخانه استان خوزستان

دیگر خبرها

  • پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • (ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد
  • سیل خروشان در سرخه مرند / گرفتاری خانواده ۱۱ نفره در ارتفاعات اکوزداغی هریس + فیلم
  • دز طغیان کرد + ویدئو
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • آرامش و آسایش ما مدیون زحمات قشر تلاشگر کارگری است