Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ناصر محمدخانی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت:  پرسپولیس با پیروزی‌ که برابر استقلال در شهرآورد کسب کرد با روحیه‌ای عالی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

وی افزود: سه امتیاز بازی با استقلال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود که پرسپولیس به آن رسید. در شهرآورد به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: کالدرون در این مسابقه تعویض طلایی انجام داد. بازی دادن به یک جوان ۱۹ ساله در شهرآورد جرات می‌خواست که وی چنین کاری را انجام داد و مزد آن را با گل «مهدی عبدی» گرفت.

محمدخانی تصریح کرد: پرسپولیس در این فصل نیز مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و می‌تواند با ادامه روندی که دارد برای چهارمین سال پیاپی به مقام قهرمانی برسد.

وی تاکید کرد: دیدار پرسپولیس و سپاهان همیشه برای ۲ تیم سخت بوده‌ است، آن‌ها از قدرت‌های فوتبال ایران هستند و همواره جدالی جذاب را به نمایش گذاشته‌اند. پرسپولیس در حال حاضر از شرایط روحی روانی بسیار خوبی برای این جدال برخوردار است.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: امیدوارم بازی ۲ تیم که فردا برگزار می‌شود بدون حاشیه و جنجال برگزار و همه از تماشای یک فوتبال زیبا لذت ببرند و دیگر مثل گذشته شاهد اتفاق‌های ناگوار نباشیم.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور فردا (پنجشنبه) ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.   

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس ناصر محمدخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۳۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه به بازی سپاهان رسید

امید عالیشاه کاپیتان سرخپوشان ، شرایط حضوردر مسابقه حساس با سپاهان را پیدا کرده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.با غیبت دانیال اسماعیلی فر و بیرانوند بازگشت عالیشاه می تواند خبر خوبی برای اوسمارباشد.

دیدار حساس  پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:300 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان