Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با اشاره به برخی انتقادات در خصوص عملکرد تاکسی‌های گردشی، گفت: اعمال سلیقه در حوزه نرخ‌ها از سوی تاکسی‌های گردشی مزمن بوده، اما با ظهور تکنولوژی این موضوع در دست بررسی و در نهایت حل و فصل قرار گرفته است.

اخبار اجتماعی- ​وی با بیان اینکه با ظهور تکنولوژی تقاضای مردم به سمت استفاده از این ابزار‌ها افزایش یافته است، افزود: با افزایش استفاده از تکنولوژی‌های روز مردم تمایل کمتری به مرور به استفاده از تاکسی‌های گردشی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از استقبال سازمان تاکسیرانی از استارتاپ‌های فعال در حوزه حمل و نقل مسافر، تصریح کرد: اگر استارتاپی کمک کند تا تاکسی‌های گردشی متناسب با کارکرد گردشی در نقطه‌ای سوار و در نقطه‌ای پیاده کردن مسافر نسبت به اخذ وجوه اقدام کنند به طور حتم سازمان حامی آن خواهد بود.

قنادان با بیان اینکه نظارت‌های بسیاری در خصوص تاکسی‌های گردشی در جریان است، گفت: سازمان تاکسیرانی به گزارش‌های مردمی در مورد خودرو‌های گردشی و دریافت‌های خارج از عرف آن‌ها در کمیته‌های انضباطی رسیدگی می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه برخی شهروندان با استفاده از تاکسیمتر نیز مخالف بوده و خواهان محاسبه نرخ تاکسی بر اساس توافق هستند، افزود: تا زمانی که تکنولوژی همه گیر نشود به طور حتم نارضایتی از عکلکرد تاکسی‌های گردشی پا بر جا خواهد بود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران ادامه داد: طراحی سامانه‌ای برای تعیین نرخ کرایه تاکسی‌های گردشی در دستور کار بوده که کارکردی همچون تاکسیمتر آنلاین دارد.

وی گفت: مردم می‌توانند شکایات خود از تاکسی‌ها چه به صورت گردشی و چه خطی با سامانه ۱۸۸۸ یا ۴۸۴۸ سامانه تاکسیرانی در جریان بگذارند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تاکسیرانی حمل و نقل تاکسی حمل و نقل خودرو تاکسی های گردشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر بین تیم‌های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. مجید علیاری (۶) برای ذوب آهن گل زد. ماشاریپوف (۶۴) و بلانک و(۴+۹۰) برای استقلال گل زدند.

فرشید سمیعی سرپرست باشگاه استقلال که جایگزین علی خطیر شده است پس از این دیدار در خصوص تغییرات مدیریتی که در تیم استقلال رخ داد حاضر به پاسخگویی نشد و گفت: در باشگاه تصمیم گرفته ایم که فعلاً مصاحبه‌ای انجام نشود و پس از پایان مسابقات به طور مفصل و کامل در خصوص این جریانات صحبت خواهیم کرد.

او در خصوص این پیروزی هم صرفاً به ابراز «خسته نباشید» به بازیکنان تیم اکتفا کرد.

کد خبر 6098815

دیگر خبرها

  • واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • اوج گیری انتقادات از اسرائیل در واکنش به بسته شدن دفتر الجزیره
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان
  • واکنش وزیر بهداشت به مسمومیت پزشکان در شیراز
  • وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت الکلی پزشکان واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز
  • انتقادات عجیب روحانی معروف از سبک زندگی مردم | همه‌تان باید کار کنید | حق ندارید همه چیز را گردن دولت بیاندازید!
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • نگاهی به چالش تاکسی های برقی برای مالکان| در صورت تصادف تاکسی های برقی، عملکرد بیمه باید چگونه باشد؟