Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@07:10:58 GMT

تقدیر خانواده شهید امنیت استان از مسئولان میبد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۳۳۵۷۷

تقدیر خانواده شهید امنیت استان از مسئولان میبد

خانواده صبور شهید مهدی فتوحی، شهید امنیت استان یزد از برخی از مسئولان شهرستان میبد تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ خانواده «شهید مهدی فتوحی اردکانی» با مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان میبد، شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی این شهر دیدار و گفت‌وگو کردند.

پدر و مادر تنها شهید امنیت استان یزد در این برنامه از زحمات مدیران و مسئولان بنیاد شهید، شهرداری و شورای اسلامی میبد به دلیل گرامیداشت مناسب و قابل‌توجه یاد و خاطره شهدا و نصب تمثال شهید مهدی فتوحی در محل عروج شهید در این شهرستان تشکر، تقدیر و تجلیل به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی فتوحی در این برنامه بابیان اینکه آحاد مردم و مسئولان باید توجه داشته باشند که امنیت ایجادشده در جاده‌ها و مسیرهای مختلف و متعدد مرهون فداکاری‌های گسترده و مجاهدانه شهدا و ایثارگران است، گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا والامقام که به تعبیر مرحوم حضرت امام خمینی (رحمه‌الله علیه)؛ شمع محفل بشریت هستند، افتخاری بزرگ است.

وی ضمن ذکر خاطراتی از شهید فتوحی به نحوه شهادت این شهید معزز اشاره و اذعان کرد: مسئولان باید دقت کنند که گاهی با حرف و عمل خود به راه خونین شهدا خیانت نکرده و در حفظ این امانت کوشا باشند. خانواده‌های شهدا همانند شهیدان خود آماده فداکاری و جان‌فشانی در راه دفاع از اسلام، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت‌فقیه هستند.

پدر شهید مهدی فتوحی اردکانی در پایان با تأکید بر اینکه جریان سازی برای گرامیداشت مقام شهدا صورت گیرد، تصریح کرد: باید از اقدامات مناسب و به جا در حوزه‌های مختلف ازجمله اقدامات نهادهای شهرستان میبد برای گرامیداشت یاد و خاطره شهید فتوحی تقدیر و تجلیل کنیم.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میبد نیز در این نشست، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا را ازجمله وظایف اصلی و مطرح خود و سایر مسئولین دانستند و بر لزوم ادامه دادن راه آنان تأکید کردند.

لازم به ذکر است که شهید مهدی فتوحی اردکانی در تاریخ یازدهم دی‌ماه سال 1390 در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح مورد اصابت تیر قرار گرفت و به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاک و مطهرش پس از تشییع باشکوه در گلزار شهدای پرافتخار شهرستان اردکان به خاک سپرده شد.

پایان پیام/680

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد نهمین کنگره بین المللی امام سجاد ع رژه نیروهای مسلح هفته دفاع مقدس استان همدان کانون های فرهنگی هنری مساجد دفاع مقدس اربعین حسینی پیاده روی اربعین شیراز شهدای امنیت شهرستان میبد شبستان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان

 مهرداد عظیمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به استان کردستان به همراه مدیران کل کار و فنی‌وحرفه‌ای این استان با خانواده شهید اقبال وطن‌خواه دیدار کرد.

 وی در این دیدار ضمن آرزوی علو درجات برای این شهید گرانقدر، از صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا تشکر و قدردانی کرد و گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و خانواده‌های آنان تکلیف و وظیفه دینی است.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی کردستان نیز در این دیدار خانواده‌های شهدا را مظهر ایثار و فداکاری خواند و خاطرنشان کرد: ایران اسلامی بواسطه فداکاری و از خود گذشتگی شهدا و رشادت‌های جانبازان و ایثارگران از گزند دشمنان در امان مانده و امروز وظیفه ماست که قدردان رشادت‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان کشور باشیم.

شهید اقبال وطن‌خواه فروردین ماه ۱۳۶۳، برای جمع‌آوری آرا مردم به روستای یعقوب‌آباد بانه اعزام شده بود که در کمین گروهک‌های ضدانقلاب افتاد و به شهادت رسید.

 معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حضور در چند برنامه از جمله شرکت در همایش سراسری مدیران سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سنندج، جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه کارگری و مراسم روز جهانی کارگر به استان کردستان سفر کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران شهرستان ورامین با حضور مسئولان
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بالاتر است
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • سرکشی از خانواده‌های شهدا برکات معنوی دارد
  • طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان