Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال مراسم قرعه کشی رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا فردا در بانکوک برگزار خواهد شد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره نوشت: با انجام قرعه کشی این رقابت ها، ۱۶ تیم حاضر در این مرحله رقبای خود را خواهند شناخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات از ۸ الی ۲۶ ژانویه در بانکوک برگزار خواهد شد.

اهمیت ویژه رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا از این جهت است که سه تیم برتر به همراه ژاپن، نمایندگان قاره آسیا در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را تشکیل خواهند داد.

بیشتر بخوانید: زمان مراسم قرعه‌کشی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا مشخص شد

تیم‌ها در این رقابت‌ها در ۴ گروه به رقابت خواهند پرداخت. مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها روز پنجشنبه از ساعت ۱۵ به وقت محلی در بانکوک برگزار می‌شود.

قطر، بحرین، عراق، امارات، اردن، ازبکستان، کره شمالی، کره جنوبی، ژاپن، چین، ویتنام، استرالیا، جمهوری اسلامی ایران، سوریه، عربستان و تایلند ۱۶ تیم حاضر در این مرحله هستند.

انتهای پیام/

پنج‌شنبه؛ قرعه کشی رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از برگزاری دو مرحله مسابقه انتخابی و با تصمیم اعضاء کمیته فنی فدراسیون ورزشکاران اعزامی کشورمان به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند.   بر همین اساس، سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ملی دو و میدانی کشورمان را در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا تشکیل خواهند داد.   گفتنی است، زهرا نبی زاده و ایمان روغنی به عنوان مربی و قاسمعلی فیروزی نیز بعنوان سرپرست اعضاء کادر فنی تیم اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خواهند بود.   رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا روز‌های ۵ تا ۸ اردیبهشت به میزبانی شهر دبی در کشور امارات متحده عربی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا