Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@05:54:26 GMT

پرونده اسیدپاشی اصفهان به کجا رسید؟

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۳۳۶۸۳

پرونده اسیدپاشی اصفهان به کجا رسید؟

اسیدپاشی‌ در اصفهان در مهرماه سال ۱۳۹۳ خورشیدی به وقوع پیوست و در جریان این اسیدپاشی‌ها، حداقل چهار نفر از زنان مورد حمله قرار گرفتند. خبرهای اسیدپاشی در اصفهان، امنیت مردم شهر را مختل کرد، زنان و دختران شهر کمتر در معابر عمومی حضور می یافتند.

سردار محسن حسن خانی افزود: همچنان در حال پیگیری این پرونده هستیم که در صورت حصول نتیجه حتما به سمع و نظر مردم می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس آگاهی گفت: پلیس آگاهی پرونده های جنایی را کنار نمی گذارد و این پرونده ها همچنان جریان دارند.

سردار حسن خانی گفت: پرونده های جنایی دائما در جریان هستند و پرونده های معوقه قتل، اسیدپاشی و سرقت مسلحانه نیز از جمله پرونده هایی نیستند که بایگانی شوند.

وی ادامه داد: در راستای رسیدگی به این نوع پرونده ها در برخی موارد، مشکلاتی وجود دارد یا برخی از موضوعات زود رسانه ای می شوند یا مسائل دیگر در کنار این اتفاقات، سبب می شود تا دیرتر به کشف برسیم.

سردار حسن خانی در پاسخ به این سئوال که گفته می شود در رابطه با پرونده اسیدپاشی دو نفر دستگیر شده اند، گفت: پلیس دو نفر را شناسایی کرده و مظنون هایی را احضار کرده است اما اخیرا فرد جدیدی در این رابطه دستگیر نشده است./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۳۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد

ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از واگذاری ۵ اتاق در عمارت ارگ کریم خانی شیراز به پیشکسوتان و اساتید صنایع دستی و هنرهای سنتی این استان خبر داد.

محمد ثابت اقلیدی امروز، ۸ اردیبهشت در مراسمی که به منظور واگذاری تعدادی از اتاق‌های ارگ کریم خانی شیراز به پیشکسوتان و اساتید صنایع دستی و هنرهای سنتی این استان برگزار شد، گفت: در راستای حمایت، توسعه، ترویج و آموزش صنایع دستی این اقدام صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۵ اتاق از ارگ کریم خانی به اساتید دارای نشان درجه یک صنایع دستی اختصاص یافته است، تاکید کرد: چنانچه صنایع دستی حمایت شوند زمینه برای توسعه اقتصاد و اشتغال فراهم خواهد شد.

ثابت اقلیدی از مهم‌ترین اهداف چنین اقدامی را گردهمایی هنرمندان در یک مکان و معرفی آن‌ها تولیدات فاخرشان به بازدیدکنندگان و گردشگران عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه ارگ کریم‌خانی یکی از جاذبه‌های اصلی و پربازدید کننده‌ترین گردشگری شیراز است حضور هنرمندان صنایع دستی در این مکان تاثیر بسزایی در معرفی و عرضه محصولات صنایع دستی فاخر استان دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد
  • صفر تا ۱۰۰ پابندهای الکترونیکی