Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا انصاری روز چهارشنبه در دیدار با فرماندهی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به‌مناسبت هفته دفاع مقدس امنیت و آسایش کنونی در ایران اسلامی را مرهون وجود اقتدار در نیروهای نظامی و امنیتی عنوان بر گسترش همکاری‌های دوجانبه در راستای ارائه آموزش‌های مهارتی به سربازان وظیفه تاکید کرد.

وی یادآورشد: تقارن مطلع مهر و هفته دفاع مقدس با ماه محرم، زیباترین جلوه عشق و ایثار برای رسیدن به مقام قرب الهی و فرصتی ارزشمند برای تبیین فرهنگ عاشورایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری اظهارداشت: در این ایام شایسته است آینده‌سازان میهن اسلامی در فلسفه قیام عاشورا بیشتر تفکر کنند و حکایت افتخار آفرینی رزمندگان دوران دفاع مقدس را به عنوان برترین دانش آموختگان مکتب عاشورا بخوانند تا از سطر سطرآن درس رشادت و آزادگی فراگیرند.

وی تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس گنجینه‌ای است پربار از زیباترین تصاویر ایثار، شهادت، تعهد و دینداری دلیر مردان و شیرزنانی که در راه دفاع از دین خود و کیان و شرافت این مرزو بوم، جان خویش در طبق اخلاص نهادند و ندای هل من ناصراً ینصرنی امام حسین (ع) را از پس گذشت قرن‌ها لبیک گفتند تا مبادا حافظان جهل و تاریکی بر منادیان حق و حقیقت بتازند و نقشه‌های شوم خود را عملی سازند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان ابراز امیدواری کرد، با تعامل خوبی که بین این اداره‌کل و نیروهای مسلح این استان شکل گرفته است زمینه گسترش همکاری‌های دوجانبه با سپاه انصارالمهدی(عج) استان در قالب تعاملات دو جانبه افزایش یابد.

اداره کل فنی و حرفه ای استان زنجان هم اکنون دارای ۱۳ مرکز آموزشی است.

۶۰۸۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرباز هفته دفاع مقدس مهارت اموزی زنجان فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۳۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان

دریافت 7 MB کد خبر 6096179

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس
  • تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • تعویق در روند تحقیقات جنایات جنگی نیروهای بریتانیایی در افغانستان  
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارایه خدمات جهادی پر رنگ است
  • پیشرفت‌های علمی نتیجه آموزش‌های معلمان است