Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل گمرک بوشهر گفت: به‌طور همزمان ۱۱هزار قوطی و یک‌هزار و ۲۰۰ بسته سم کشاورزی قاچاق از ۲ فروند لنج در گمرک نخل تقی شهرستان عسلویه کشف شد. ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، به نقل از روابط عمومی ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر، بهروز قوه‌بیگی با بیان اینکه تمام گمرکات استان بوشهر به سامانه جامع گمرکی مجهز است، اظهار داشت: با تجهیز گمرکات به این سامانه، ضمن تسریع در ارائه خدمات گمرکی، تخلفات، به ویژه قاچاق کالا به سرعت کشف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظر گمرکات استان بوشهر با تاکید بر  حساسیت و هوشیاری مرزبانان اقتصادی گمرک در امر مبارزه با قاچاق کالا گفت: مرزبانان اقتصادی همواره با عزمی راسخ  برای نظارت بر فرآیند صادرات و واردات کشور ثابت قدم است.

وی اولویت‌ گمرکات استان بوشهر را  مبارزه با قاچاق کالا به ویژه  ممانعت از ورود کالاهای ممنوعه به کشور دانست و گفت: در همین راستا ماموران و کارکنان گمرکات استان بوشهر با حساسیت و هوشیاری بالا همواره سعی کرده‌اند به عنوان مرزبانان اقتصادی کشور در امر مبارزه با قاچاق کالا پیش قدم باشند.

مدیرکل گمرک بوشهر از کشف سم کشاورزی در گمرک نخل تقی خبر داد و بیان کرد: ماموران گمرک با اشراف اطلاعاتی از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) از قصد قاچاقچیان برای ورود محموله قاچاق سموم کشاورزی مطلع شده و بلافاصله نسبت به بررسی کالاهای شناور اقدام کردند.

قره‌بیگی افزود:با هوشیاری و دقت ماموران گمرک نخل تقی از دو فروند موتور لنج وارد شده به اسکله گمرک نخل تقی تعداد 11 هزار و 826 قوطی و یک‌هزار و 224 بسته سم کشاورزی کشف و ضبط شد.

بوشهر| مشروبات الکلی در بشکه‌های گریس در گمرک «نخل تقی» کشف شد 744 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شد بزرگترین محموله قاچاق پرندگان در معرض انقراض در استان بوشهر کشف شد

ناظر گمرکات استان بوشهر گفت: کالاهای قاچاق کشف شده از دو شناور که به‌صورت قوطی و بسته در 61 کیسه بسته بندی شده بود بدون اخذ مجوزهای لازم به کشور وارد که طی صورتجلسه‌ای به عنوان کالای قاچاق تحویل مراجع قضایی عسلویه شد.

انتهای پیام/ش

R41363/P/S6,53/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۴۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۷ درصدی صادرات و ترانزیت گمرک سرخس در فروردین

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر کل گمرک شهید شوشتری سرخس گفت: در فروردین ماه، ۳۰ هزار تن کالا به ارزش هفت میلیون و ۷۷۳ هزار دلار از طریق گمرک مرزی سرخس به خارج از کشور صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزن ۴۷ درصد و از نظر ارزش ۳۷ درصد افزایش یافته است.   علی‌اکبر کیانی علی آباد افزود: عمده کالا‌های صادراتی مصالح ساختمانی، موادغذایی و محصولات پتروشیمی بوده است.   وی ادامه داد: همچنین ترانزیت ورودی از کشور‌های روسیه و آسیای میانه (ترکمنستان، تاجیکستان، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان) به مقاصد هند، چین، پاکستان، امارات با وزن ۸۴ هزار تن نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۶۰ درصد افزایش یافته است.   به گفته او، عمده کالا‌های ترانزیتی حبوبات، گوگرد، مشتقات سوختی بوده که از طریق حمل ریلی و جاده‌ای مبادله شده است.   کیانی اعلام کرد: درمجموع ۱۸۰ هزار تن انواع کالا‌های صادراتی، وارداتی و ترانزیتی در فروردین امسال ازگمرک سرخس مبادله شده است.   بزرگترین گمرک و مرز ریلی خاورمیانه با حجم ۸۰ درصد از کل مبادلات و تبادلات کشور، در سرخس واقع شده است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۷ درصدی صادرات و ترانزیت گمرک سرخس در فروردین
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • ترکمنستان مقصد۴۸ درصد صادرات گلستان/ خبری از یُد در ۱۰ کالای اول صادرات نیست!
  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • صادرات ۱۲ هزار تُن کالا از قم در فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش ۱۱.۱۵ درصدی مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی
  • مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی ۱۱.۱۵ درصد افزایش یافت