Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام کرمی مدیرکل هنر‌های نمایشی اعلام کرد که بازسازی سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر تا ۱ یا نهایتا ۲ ماه دیگر به اتمام می‌رسد و این سالن مجددا مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شهرام کرمی مدیرکل هنر‌های نمایشی درباره وضعیت بازسازی سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر که پیش از این از سوی سرپرست دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین مدیر مجموعه تئاتر شهر اعلام شده بود تا شهریورماه به اتمام می‌رسد، گفت: قرار بود سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر تا شهریور افتتاح شود و ما هم برای این سالن در ایام ماه محرم و صفر پیش‌بینی اجرای نمایش داشتیم، ولی علیرغم ۲۴ ساعته کار کردن تیم شرکت پیمانکار بازسازی، این امر میسر نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار کرد: دلیل تمام نشدن بحث تعمیر ماشینری و تعویض صندلی‌های سالن تا زمان تعیین شده نیز به خاطر همزمانی این امر با فعالیت‌های عمرانی دیگر بود.

کرمی درباره سرانجام و زمان پایان تعمیرات سالن اصلی، تأکید کرد: این روند تا ۱ یا ۲ ماه دیگر به پایان می‌رسد و سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر مجددا مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل هنر‌های نمایشی در پایان با اشاره به اینکه جزییات روند تعمیر و بازسازی سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر از سوی سعید اسدی مدیر مجموعه اعلام می‌شود، گفت: روند تعمیر و بازسازی سالن اصلی به خوبی پیش می‌رود و سطح کیفی آن رضایت‌بخش است. منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجموعه تئاتر شهر سینما و تئاتر پارک دانشجو هنرهای نمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی

شماری از شهروندان بندرعباسی از بسته بودن سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن گلایه دارند و خواستار اعلام زمان بازگشایی سامانه شدند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان در این خصوص گفت: سامانه به محض تعیین تکلیف متقاضیانی که پیش از این نام نویسی کرده اند برای ثبت نام مجدد در دسترس قرار می‌گیرد.

سعید حاجبی افزود: طی مدت سه سال فراهم بودن امکان ثبت نام در سامانه ۸۰ هزار نفر در بندرعباس نام نویسی کرده اند که تاکنون پالایش ۶۰ هزار نفر انجام شده است.

وی گفت: مبلغ آورده برای متقاضیان تغییر نکرده و ۴۰ میلیون تومان است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان افزود: قیمت تمام شده برای هر واحد براساس تاریخ روز است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری در قم
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه