Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در هیجدهمین جلسه شورای اشتغال استان گفت: با احساس مسئولیت بیشتر و دلسوزانه می توان آینده فرزندان خود را تامین کرد و امید را در دل مردم و جوانان زنده کرد.

او با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید پیگیر مسایل و مشکلات سرمایه گذاران باشند افزود: با تحویل گرفتن سرمایه گذار و رفع موانع موجود در ادارات و بانک ها می توان انگیزه آنها را برای توسعه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در استان افزایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای اشتغال استان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید دقت کنند که کارشناسان حوزه های مختلف هیچگونه بی حرمتی و بی احترامی به بخش خصوصی و سرمایه گذاران نکرده باشند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: تا کنون ۴۰۰هکتار از اراضی شهرک های گلخانه ای به سرمایه گذاران واگذار شده و ۲۸۰۰نفر در این شهرک ها بصورت پایدار شاغل می شوند.

بهنام جو با بیان اینکه اگر سرمایه گذار در استان احساس امنیت داشته باشد دایره فعالیت خود را توسعه می دهد گفت: سرمایه گذار کریستال در منطقه اقتصادی به زودی عملیات اجرایی کاغذ سازی در شهرستان نمین را با۵۰۰ نفر اشتغال آغاز می کند که جذب اینگونه افراد در استان هنر مسوولان را نشان می دهد.

او افزود: مسوول اصلی بیکاری در استان مسوولان هستند و باید در راستای ایجاد اشتغال پایدار در حد توان تلاش کنیم.

بهنام جو گفت: ایجاد زیرساخت های اساسی از قبیل برق رسانی، گاز رسانی و راه سازی از اولویت اصلی ما در بخش های صنعت، گردشگری و کشاورزی است که در این راستا تمام اقدامات خوبی انجام شده است.

رییس شورای اداری استان حضور روسای بانک ها در اردبیل را موهبت بزرگ برشمرد و اظهار کرد: در سفر مدیران عامل بانکها به اردبیل حدود ۷هزار میلیارد تومان برای سرمایه گذاری در استان جهت توسعه واحدهای صنعتی و کشاورزی و گردشگری و سرمایه در گردش واحدها متعهد شدند و مدیران اجرایی و روسای بانک ها در استان باید اختصاص کامل این مصوبات را پیگیری کنند.

استاندار اردبیل از بانک های عامل خواست طبق ضوابط با سرمایه گذاران برخورد کنند اما در جهت تکریم آنها موانع زاید را بر طرف کنند.

او اعتبار مشاغل خانگی را در سال جاری۵میلیارد و ۸۰۰هزار تومان اعلام کرد و افزود: تا بحال ۵میلیارد تومان طرح مشاغل خانگی به بانکهای عامل معرفی شده و برای ۵۰۰نفر شغل مستقیم ایجاد می شود.

بهنام جو ادامه داد: جهت حل موانع و مشکلات وام ارزان قیمت روستایی کارگروه اشتغال باید با بانکهای عامل و متقاضیان وام ظرف دو هفته آینده جلسه برگزار کنند و وضعیت این وام ها هر چه سریعتر تعیین و تکلیف شود.

استاندار اردبیل با اطمینان خاطراز اینکه تمام شغل ها از سوی حوزه اقتصادی استانداری راست آزمایی می شود گفت: الویت اصلی ما ایجاد شغل برای جوانان و توسعه منابع مالی و بخش صنعت و گردشکری و کشاورزی است و این مساله توسط گروه ارزیابی و اشتغال استانداری روز به روز احصا و راست آزمایی می شود.

انتهای پیام/ع

معرفی ۵ میلیارد تومان طرح مشاغل خانگی به بانک‌های عامل در اردبیل



 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۴۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل در سال گذشته

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به برداشت ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل در سال گذشته گفت: استان اردبیل مهد پرورش زنبور عسل است و رتبه چهارم کشوری را در تولید عسل دارد.

نوبخت اژدری ۱۱ اردیبهشت در جلسه منتخبین جدید هیات مدیره تعاونی زنبورداری گفت: استان اردبیل مهد پرورش زنبور عسل است و رتبه چهارم کشوری را در تولید دارد.

اژدری با بیان اینکه در سال گذشته ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل از زنبورستانهای استان برداشت شده است، اظهار کرد: بر اساس اطلاعات گردآوری شده، در استان اردبیل بیش از ۵۰۲ هزار و ۹۶۹ کلنی زنبور عسل مدرن با میانگین تولید ۱۴.۷ کیلوگرم عسل و میانگین تولید در کلنی های سنتی ۶.۷ کیلوگرم عسل می باشد.

این مقام مسئول افزود: تعداد کل زنبورستان‌های این استان را بر اساس اطلاعات آماری انجام شده ۳ هزار و ۷۱۴ زنبورستان شمارش شده و افراد شاغل در این زنبورستان‌ها ۶ هزار و ۲۴۳ نفر بر اساس تعداد کلنی می باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: استان اردبیل قطب کشاورزی است و ۳۵ درصد اشتغال به این بخش مربوط می شود و بیانگر این است که یک سوم اشتغال وابسته به بخش کشاورزی است اما متأسفانه فرهنگ تعاون در این استان زرخیز جای خود را باز نکرده است.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • برداشت ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل در سال گذشته
  • آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار
  • ژاوی: ماندم چون اعتماد‌به‌نفس تیم بالا رفته بود
  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • این دو عامل احتمال پارکینسون را افزایش می دهد